فعالان کانونی خراسان جنوبی به زیارت مزار شهید رجایی می روند

مدیر کانون شهید رجایی علی آباد فنود سربیشه از حضور ۵۰ نفر از اعضای این کانون بر مزار شهید رجایی در شهریور ماه امسال خبر داد.

محمدحسین علی آبادی- مدیر کانون شهید رجایی علی آباد فنود سربیشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با اشاره به حضور 50 نفر از اعضای کانون بر مزار شهید رجایی در 8 شهریور ماه امسال گفت: این اردوی تفریحی، زیارتی به مدت چهار روز پیش بینی شده است و شرکت کنندگان این اردو علاوه بر گرد آمدن بر مزار شهید رجایی، به مرقد مطهر امام راحل، قم، جمکران و... نیز مشرف می شوند.

 

وی هزینه ایاب و ذهاب، اسکان، پذیرایی و... برای برگزاری این اردو را بالغ بر یکصد میلیون تومان ذکر کرد و گفت: هزینه مورد نیاز برای برگزاری این اردوی زیارتی -تفریحی با همکاری و حمایت خیران تأمین می شود.

 

علی آبادی تعداد اعضای کانون شهید رجایی علی آباد فنود را 85 نفر اعلام و با بیان اینکه 50 درصد اعضای کانون در این اردوی زیارتی، تفریحی شرکت می کنند، ابراز امیدواری کرد: بر اساس پیگیری های به عمل آمده بتوان با افزایش تعداد روزهای اردو به پنج روز، شرکت کنندگان در این اردو را به زیارت ثامن الححج علی ابن موسی الرضا(ع) نیز ببریم.

 

وی از کلنگ زنی ساختمان بیت الزهرا (س) در روستای علی آباد خبر داد و افزود: این ساختمان چندی پیش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

 

مدیر کانون شهید رجایی علی آباد فنود سربیشه با بیان اینکه کار نقشه برداری این پروژه تمام شده و کار خاک‌برداری نیز بعد از عید سعید قربان انجام می شود، گفت: برای تکمیل این ساختمان بالغ بر 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

علی آبادی یادآور شد: احداث ساختمان بیت الزهرا(س) با زیربنای سه هزار و 500 متر در دستور کار قرار دارد و پس از تکمیل، این ساختمان مکانی برای اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی و... روستا خواهد بود.

 

به گفته وی این ساختمان در دو طبقه احداث می شود و در مواقع بحران به عنوان اسکان اضطراری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 

این مدیر کانون یادآور شد: اعتبارات مورد نیاز برای احداث این پروژه از محل خیران تأمین می شود و تاکنون یکصد میلیون تومان به صورت نقدی توسط خیران پرداخت شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: این پروژه در بازه زمانی دو ساله تکمیل و در روز علی آباد سال 1404 به بهره برداری برسد.

 

 

 

کد خبر 1273941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha