پاسخ قهرمانانه رزمندگان، نشان دهنده آمادگی مقاومت برای ضربه زدن به دشمن است

حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن حمله صهیونیست ها به اردوگاه جنین، پاسخ مقاومت را به این حمله ستود و گفت: این عملیات، نشان دهنده آمادگی مقاومت برای ضربه زدن به دشمن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از لبنان 24، حزب الله لبنان در بیانیه ای ز عملیات کیفی رزمندگان مقاومت در شهرک عیلی واقع در شمال رام الله که منجر به کشته شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست و زخمی شدن تعدادی دیگر شد، قدردانی و خاطرنشان کرد: این عملیات نشان دهنده آمادگی مقاومت  و توانایی آنان در ضربه زدن به دشمن است.

 

در این بیانیه آمده است: حزب الله تجاوزات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و اقدامات وحشیانه نیروهای اشغالگر علیه شهروندان فلسطینی و حملات مکرر آن به اردوگاه و اطراف آن را به شدت محکوم می کند.

 

حزب الله «پاسخ قهرمانانه رزمندگان مقاومت جنین و برادران مجاهد را که نیروهای اشغالگر را غافلگیر کردند و سیلی دردناکی به آنها زدند و قبل از اینکه بتوانند خودروهای در حال سوختن خود را از میدان نبرد خارج کنند، ساعات طولانی با آنها درگیر شدند، ستود.»

 

در ادامه بیانیه آمده است: رویارویی‌های دیروز و امروز نشانگر هوشیاری مقاومت فلسطین و حضور همیشگی آنان برای دفاع از ملت فلسطین و مقدسات و توانایی آن در مقابله با روش‌های خیانت صهیونیست‌ها و درس‌هایی برای دشمن داشت تا قبل از اینکه مرتکب حماقت های جدید بشوند به دقت فکر کنند.

 

در پایان این بیانیه آمده است: حزب الله به ارواح مطهر شهدا درود می فرستد و از خداوند برای مجروحان علو درجات و برای ملت ما فلسطین، مقاومت، پیروزی و سربلندی خواستار است.

کد خبر 1274177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha