سرایا القدس: مقاومت ما انتقام خون شهدا را خواهد گرفت

گردان جنین وابسته به سرایا القدس حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به اعضای این گردان را محکوم و اعلام کرد: مقاومت فلسطین انتقام خون شهدا را خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در فلسطین امروز(پنجشنبه یکم تیر) به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی ترور ناجوانمردانه سه عضو این جنبش توسط پهپاد ارتش صهیونیستی در شهر جنین در کرانه باختری را تسلیت گفت.

 

سرایا القدس در بیانیه ای اعلام کرد: صهیب عدنان الغول(27 ساله) یکی از فرماندهان میدانی در سرایا القدس گردان جنین، اشرف مراد السعدی(17 ساله) یکی از مبارزان سرایا القدس گردان جنین و «محمد بشار عویس»(28 ساله) یکی از فرماندهان گردان شهدای الاقصی در این ترور به شهادت رسیدند.

 

در این بیانیه آمده است: این شهدا با انجام وظیفه و حمل پرچم جهاد و مقاومت و پس از یک سفر حهادی سرشار از ایثار و فداکاری و مبارزه با دشمن به یاران خود پیوستند.

 

سرایا القدس در این بیانیه تاکید کرد: صهیب الغول، فرمانده مبارز همواره با سلاح و جهادش خواب دشمن را برمی آشفت و با خداوند و سپس ملت و امت خود برای ادامه انجام وظیفه شرعی و ملی اش برای مقاومت دربرابر دشمن صهیونیستی و مقابله با آن و هر زمان به هرقیمتی عهد می کرد.

 

در این بیانیه آمده است: عملیات ترور ناجمردانه که گردان جنین را هدف قرار داد، هرگز عزم رزمندگان مقاومت مارا که انتقام خون شهدا را می گیرند، خدشه دار نمی کند.

 

سرایا القدس تاکید کرد: دشمن بداند که خون شهدا هیزمی برای تشدید مقاومت در سراسر فلسطین و تداوم قیام مسلحانه خواهد بود. جنایت این رژیم با آتش و جهنم بر آن برمی گردد تا از زمانی که از سرزمین و مقدسات ما شکست بخورند.

کد خبر 1274334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha