مولفه تبلیغ و تبیین در جنگ روایت ها به درستی ارائه شود

حجت الاسلام دیلمی گفت: امروز در جنگ روایت ها می طلبد که مولفه تبلیغ و تبیین به درستی با همت طلایه داران عرصه تبلیغ پیگیری مجدانه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام رضا دیلمی امروز (شنبه 3 تیر) در نشست توجیهی سفیران عملیات مهرواره محله همدل با تبلیغ سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، گفت: تبلیغ یک مولفه مهم تمدن سازی است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: امروز در تقابل جبهه حق و باطل در این کارزار تمدنی، به فضل الهی انقلاب اسلامی در دهه پنجم، دهه ثبات و پایداری خود را طی می کند و انقراض مدنیت جریان باطل به وضوح دیده می شود.

 

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند که از طریق حکمرانی مجازی پیوندهای اجتماعی را دچار گسست کند، گفت: ایجاد تفرقه و شکاف در متن جامعه و لایه های اجتماعی و جدا کردن مردم از ولایت از راهکارها و راهبردهای عملیاتی دشمن در جنگ نرم و ترکیبی است.

 

حجت الاسلام دیلمی ادامه داد: امروز در جنگ روایت ها می طلبد که مولفه تبلیغ و تبیین به درستی با همت طلایه داران عرصه تبلیغ پیگیری مجدانه شود.

 

وی با بیان اینکه امروز فرمان ولی جامعه، جهاد تبیین است، اظهارداشت: برای تحقق این حکمرانی توحیدی، یکی از مولفه هایی که نقش بسیار مهمی در جامعه پردازی و زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) دارند، سنگر مسجد است و نظام واره امامت نقش مهمی در این راهبری و استفاده از ظرفیت عظیم در آن حکمرانی توحیدی خواهد داشت.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: در قامت این نهاد مقدس، عملیات های مختلفی برای این نقشه راه پیش بینی شده که برگزاری مهرواره محله همدل، اوج و بانور از جمله این برنامه ها بوده است.

 

وی گفت: مهرواره محله همدل قرار است با استفاده از تمام ظرفیت های کنشگر مسجد محور پیگیری  شود.

 

 

کد خبر 1274578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha