کسب ۲ رتبه برتر کشوری توسط نمایندگان بام ایران در مسابقات قرآن هلال احمر

در مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام که ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شد، نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری توانستند حائز ۲ رتبه برتر کشوری شوند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر جعفری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این دوره از مسابقات ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر سراسر کشور و با شعار «خدمت، صلح و دوستی» برگزار شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر چهارمحال ‌و بختیاری ادامه داد: مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام هلال احمر به دو شیوه آنلاین و حضوری در آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: در این دوره از مسابقات سحر میرزاخانی موفق به کسب رتبه دوم در رشته قرائت ترتیل و رضا فتاحی رتبه سوم را در رشته حفظ یک جزء کسب کرد.

 

حجت‌الاسلام جعفری گفت: ۲۱ نفر استان چهارمحال و بختیاری به مسابقات سراسری قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر اعزام شدند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر چهارمحال ‌و بختیاری ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۳، ۵ و ۱۵ جزء و حفظ کل برگزار شد.

 

وی بابیان اینکه تعداد ۱۰ نفر از شرکت کنندگان رشته های حفظ یک جزء، تفسیر سوره یس، نهج‌البلاغه و احکام به صورت مجازی و وبیناری باهم به رقابت پرداختند.

 

کد خبر 1274716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha