دستگیری از نیازمندان در روز عید سعید قربان/پویش عید تا عید در سنقروکلیایی اجرا می شود

صحرایی گفت: بمناسبت عید قربان یک فضای وفاق و همدلی جهت دستگیری از نیازمندان ایجاد شده و خیرین و هرکسی که توان مالی دارد می توانند در قالب پویش عیدتا عیدمشارکت کنند.

میرحسین صحرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن عید قربان ،گفت: اداره بهزیستی شهرستان  هر ساله با فرارسیدن عید سعید قربان، با همکاری مردم نوعدوست هرستان، نذورات جمع آوری شده را با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست وخانواده های دارای بیمار صعب العلاج در همان روز عید، بین نیازمندان توزیع می‌کند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سنقروکلیایی افزود:سازمان بهزیستی براساس نذورات نقدی جمع آوری شده ونیت افراد مشارکت کننده، نسبت به تهیه دام زنده و ذبح و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان مناطق محروم، درکمترین زمان ممکن اقدام خواهد کرد و کلیه نذورات جمع آوری شده، بلافاصله و در کمترین زمان ممکن در بین نیازمندان هم استانی شناسایی شده با اولویت مناطق محروم توزیع خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در دین مبین اسلام و توصیه معصومین (س) در خصوص کمک به نیازمندان و مستمندان و اهمیت قربانی کردن و اطعام نمودن نیازمندان روایات متعددی وجود دارد.

 

صحرایی تصریح کرد:افراد نیازمند نیاز به احساس دلسوزی و ترحم از هیچ سمتی را ندارند. آن‌ها تنها با همراهی یک جامعه پویا می‌توانند از فقر و نیازمندی خود خارج شوند. جامعه‌ای پویا است که افراد جامعه در رابطه‌ای ساختارمند و ایمن بتوانند از خدمات و سرمایه‌های ملی خود استفاده کنند و اگر شکافی ایجاد شد با همراهی هم بتوانند آن را از بین ببرند.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سنقروکلیایی اظهار کرد: نوع‌دوست و نیکوکار در روز عید سعید قربان و ایام دهه ولایت، می‌توانند همانند سال‌های گذشته گوشت قربانی و نذورات خود را به آدرس میدان سپاه، خیابان مدرس، اداره بهزیستی شهرستان سنقروکلیایی، واحد مشارکت‌های مردمی به دست نیازمندان برسانند.

 

وی افزود:در صورت عدم امکان مراجعه حضوروپرداخت کمک می توانند برای پرداخت آسان و نقدی مبالغ اهدائی شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۷۹۲۰۲  به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی و یا از روش کدهای دستوری *۷۳۳*۷*۹#،*۷۴۱*۵*۵#،*۱۲۳# و یا از طریق شماره تماس‌های ۰۸۳۴۸۴۲۲۲۰۱ - ۰۸۳۴۸۴۲۲۲۰۲ - ۰۹۳۰۸۶۳۱۸۸۳ اقدام کنند.

 

صحرایی در پایان گفت: خیرین و مردم نیکوکارمی‌توانند نذورات و قربانی‌های خود را در عید قربان به جامعه هدف بهزیستی و از طریق ادارات کل بهزیستی استان‌ها، ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مجتمع‌ها و موسسات خیریه تحت پوشش سازمان بهزیستی اهدا کنند.

کد خبر 1275407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha