خدمتگزاری به خانواده های شهدا یک توفیق الهی است

حیدری گفت: خدمتگزاری به خانواده های شهدا یک توفیق الهی است و همه مردم و مسئولان جامعه وظیفه دارند به خانواده های شهدا که عزیزانشان آرامش و امنیت را برای جامعه فراهم کرده اند خدمت رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در دیدار با تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران این استان اظهار داشت: رفع مشکلات و دغدغه های خانواده های شهدا و ایثارگران باید راس کار مسئولان باشد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خدمتگزاری به خانواده های شهدا یک توفیق الهی است و همه مردم و مسئولان جامعه وظیفه دارند به خانواده های شهدا که عزیزانشان آرامش و امنیت را برای جامعه فراهم کرده اند خدمت رسانی کنند.

 

وی بر تکریم و ارج نهادن به خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان تاکید و ابراز کرد: رسیدگی به همه خواسته های خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان از وظایف مسئولین استان است.

 

حیدری گفت: این رزمندگان دفاع مقدس، شهدا، جانبازان و ایثارگران بودند که دشمن را از خاک ایران بیرون کردند و اجازه ندادن تا دشمن زره ای از این خاک پهناور را مصادره کند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مسئولان استانی با دیدارهای مکرر خود از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران باید ضمن تکریم خواسته های آن ها را هم نیز برآورده کنند.

 

کد خبر 1275410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha