شهرکرد آماده برگزاری میهمانی بزرگ غدیر می شود/ برپایی ۲۰۰ موکب با شعار «تا ابد بر این عهدیم»

حجت‌الاسلام کاظمی نیا گفت: میهمانی بزرگ غدیر با شعار «تا ابد بر این عهدیم» همزمان با عید سعید غدیر خم با برپایی ۲۰۰ غرفه و همکاری دستگاه های دولتی و حضور مردم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام عابدین کاظمی‌نیا در نشست خبری با موضوع برگزاری میهمانی بزرگ غدیر در شهرکرد که در سازمان تبلیغات استان برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با عید سعید غدیر خم ۲۰۰ موکب در خیابان کاشانی شهرکرد برپا می شود.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با عنوان برگزاری طرح میهمانی بزرگ غدیر دستگاه های دولتی و مردمی نیز پای کار آمده اند و در این طرح معنوی مشارکتی بی نظیر دارند.

 

وی بابیان اینکه میهمانی بزرگ غدیر در شهرکرد به میزبانی بنیاد بین‌المللی غدیر چهارمحال و بختیاری برگزار می شود افزود: تعداد ۲۰۰ غرفه همزمان با عید سعید غدیر خم با حضور پرشور مردم برپا می شود.

 

حجت‌الاسلام کاظمی‌نیا ابراز کرد: مردم و محبان اهل‌بیت (ع) و امیرالمؤمنین (ع) با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۰۲۲۶۱۸۰۲ می‌توانند آمادگی خود را جهت کمک و خدمت به موکب‌های جشن غدیر اعلام کنند.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری به طور کامل شیعه هستند و این بدین معنا است که مردم این استان شیفتگان و ارادتمندان اهل‌بیت (ع) هستند و به ترویج هرچه بهتر محتوای غدیر کمک می کند.

 

وی ابراز کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته میهمانی بزرگ غدیر در شهرستان‌ های لردگان، فارسان و بروجن نیز به میزبانی بنیاد بین‌المللی غدیر چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

حجت‌الاسلام کاظمی‌نیا تصریح کرد: از ظرفیت مساجد و حسینیه ‌ها، هیئت های مذهبی و مجموعه ‌های مردمی، پارک‌ها و بوستان ‌ها نیز در برپایی میهمانی بزرگ غدیر در شهرکرد و سایر شهرستان ها استفاده می شود.

 

کد خبر 1275774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha