نقش و اهمیت حجاب در جامعه تبیین شود/ دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» امروز افتتاح می شود

قادری گفت: مقوله عفاف و حجاب تنها به سازمان خاصی ارتباط ندارد بلکه هر فرد وظیفه دارد برای این مهم تلاش کند و نقش و اهمیت حجاب در جامعه تبیین شود.

پیروز قادری، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی،  در حاشیه آماده سازی غرفه های دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی «گوهر شاد» در پارک جنگلی ارومیه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: مقوله عفاف و حجاب تنها به سازمان خاصی ارتباط ندارد بلکه هر فرد وظیفه دارد برای این مهم تلاش کند و نقش و اهمیت حجاب در جامعه تبیین شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: سعی کنیم تمرکز برنامه‌ها از مرکز استان را به سمت شهرستان‌ها سوق دهیم و اکثر آنها را در شهرستان‌ها برگزار کنیم.

قادری با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از چهل غرفه متشکل از تولیدی‌های ایرانی و دستگاه‌های پشتیبان حضور دارند،  گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز از ساعت 17 تا 22  برگزار شده و در روز عید غدیر پایان می یابد.

وی عرضه صنایع خلاق فرهنگی هنری بانوان، عرضه و فروش پوشاک ایرانی اسلامی، عرضه پارچه چادری با تخفیف بیست درصدی به قیمت کارخانه، دوخت رایگان چادر، نمایش لباسهای بوم محلی استان، برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان، همراه با نمایش آثار هنرمندان، برگزاری برنامه ویژه کودکان و نوجوانان، نمایش آثار هنرمندان و غرفه ویژه کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه های دومین نمایشگاه ملی تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی (گوهر شاد ) عنوان کرد.

گفتنی است؛ نمایشگاه عفاف و حجاب و توانمندی‌های صنایع دستی تولیدی با عنوان «نمایشگاه گوهرشاد» که جزو مصوبات ستاد عفاف و حجاب است از ۱۱ تا ۱۶ تیر ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های دایمی پارک جنگلی ارومیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1275801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha