بزرگترین جشن‌ مذهبی به مناسبت عید غدیر خم در شهرکرد برگزار می شود

همزمان با عیدسعید غدیرخم بزرگترین جشن‌ مذهبی با حضور عموم مردم در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محسن حسین ‌میرزایی در نشست هماهنگی برگزاری جشن‌های غدیر در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جشن های عیدغدیرخم هرساله باشکوه و حضور گسترده مردم در شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ غدیر در جامعه گفت: یکی از مهمترین ویژه برنامه های که هرساله در شهرها و روستاها در دستور کار مردم و مسئولین قرار دارد بازسازی حادثه غدیر است که امسال نیز به صورت ویژه نسبت به سال های قبل برگزار می شود.

 

وی به برپایی ۲۰۰ غرفه در خیابان کاشانی شهرکرد اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی و رسانه ای ویژه نسبت به برگزاری این برنامه باید صورت بگیرد.

 

حسین ‌میرزایی اظهار داشت: باید از ظرفیت های رسانه های گروهی، شبکه شاد، صدا و سیما، فضای مجازی و خبرگزاری ها در این خصوص استفاده شود تا شاهد برگزاری یک برنامه باشکوه باشیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همه دستگاه های اجرای و خدمات رسان در سطح استان ملزم به درج محتواهای غدیر در سربرگ نامه‌های اداری هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه ادارات و بانک هایی که در خیابان کاشانی هستند باید نسبت به فضاسازی عید سعید غدیرخم در روز برپایی ۲۰۰ غرفه اقدام کنند.

 

حسین ‌میرزایی گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری نسبت به فراهم کردن سیلندرهای گاز مایع برای تمامی غرفه ها همکاری های لازم را داشته باشد و نیروی انتظامی نیز بحث کنترل ترافیک، تامین امنیت و بهبود عبور و مرور را در خیابان کاشانی را برعهده دارد.

 

کد خبر 1275980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha