طلاب خواهر میزبان کارگاه آموزشی «مهدویت در آینه غدیر» می شوند

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شیروان گفت: این حوزه علمیه به مناسبت دهه امامت و ولایت، امروز دوشنبه ۱۲ تیرماه کارگاه آموزشی «مهدویت در آینه غدیر» برگزار می کند.

شهناز همتی- مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: کارگاه آموزشی مهدویت در آینه غدیر، یک روزه در دو نوبت صبح و عصر با حضور استاد ارجمند حجت الاسلام «رجایی خراسانی» همراه با ارائه گواهی از موسسه بنیاد مهدویت خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی از سرفصل های کارگاه شامل روش ها و قالب های انتقال معارف مهدویت به نوجوانان و جوانان، نقد فرقه های انحرافی و آسیب شناسی جامعه منتظر است که در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا(س) همراه خواهد بود.

 

همتی عنوان کرد: جهت آشنایی بهتر جوانان و نوجوانان با این وقایع مهم اسلامی برگزاری چنین کارگاه هایی در طول سال توسط مدرسه علمیه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

آذین بندی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پهن کردن سفره‌های عیدانه، تجلیل از سادات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی غدیرشناسی، توزیع شیرینی و شکلات، اعزام مبلغ از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه به اقصی نقاط، برگزاری محافل شبی با قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی، اجرای پرده خوانی و نقالی و اجرای برنامه هایی از جمله هدیه دادن، عیادت از بزرگان و بیماران بستری در آسایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها، اجرای پویش‌های غدیری از جمله برنامه‌های عمومی این دهه به شمار می‌رود.

 

کد خبر 1276003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha