حرکت حزب الله در تعیین نخست وزیر آینده لبنان نتیجه بخش است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به توافقات حزب الله و مقاومت در لبنان گفت: حرکت حزب الله و مقاومت در تعیین نخست وزیر آینده لبنان نتیجه بخش است.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره نابسامانی های سیاسی داخلی لبنان به خبرنگار شبستان گفت: بحث لبنان نشان دهنده اوج حساسیت درحد کابینه  این کشور نسبت به مواضع آمریکا است.

 

وی اظهار کرد: به دنبال ملاقات سعد حریری با اوباما استعفای 11 نفر وزیر برای افکار عمومی دنیا پیام داشت و نشان دهنده نوعی احساسات ضدآمریکایی نه تنها در سطح مردم بلکه در سطح مسئولان است.

 

الهیان تصریح کرد: شاید این مساله در برخی کشورهای اسلامی وجود داشت و در لبنان محسوس نبود اما با استعفای کابینه  حساسیت نسبت به سیاستهای آمریکا در خاورمیانه را در لبنان و دولت این کشور نیز مشاهده کردیم.

 

وی با  مثبت خواندن این حساسیت ها در کابینه و دولت لبنان نسبت به سیاست های آمریکا تاکید کرد: بروز و ظهور چنین مساله ای در لبنان نشان از بیداری در جهان اسلام دارد.

 

این نماینده تهران در خانه ملت، خاطرنشان کرد: اخبار و اطلاعاتی که در دست است نشاندهنده توافقات حزب الله و مقاومت است که انشاءالله در تعیین نخست وزیر آینده حرکت حزب الله و مقاومت خواهد بود که نتیجه بخش خواهد بود.

پایان پیام/


 

کد خبر 12878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha