ایجاد شغل برای 808 نفر از مددجویان کمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از ایجاد شغل برای 808 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

مهندس محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان گفت: به همت این نهاد تعداد 808 نفر از مددجویان تحت حمایت در سال گذشته در موسسات خصوصی و غیر خصوصی مشغول به کار شده اند.


 وی افزود: از این تعداد 527 مورد کاریابی برای زنان و 281 مورد برای مردان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی صورت گرفته است.


ولیئی تعداد فرصت های شغلی ایجاد شده توسط این نهاد را در سال گذشته بیش از  67 فرصت شغلی برشمرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی 253درصد نسبت به سهمیه اختصاص یافته شغل ایجاد کرده و 153 درصد رشد داشته است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت و نام گذاری سال جاری توسط ایشان به نام سال تولیدملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در ایجاد خودکفایی و توسعه تولیدات داخلی خدماتی شایسته تر از گذشته به مددجویان تحت حمایت ارائه خواهد کرد.

 

وی از پرداخت حق بیمه دو هزار و 244 نفر از مجریان طرح های اشتغال توسط کمیته امداد استان در سال گذشته خبر داد و گفت: این نهاد مردمی در راستای تامین آتیه خانواده های شاغل این تعداد حق بیمه را پرداخت کرده است.

 

ولیئی اولویت و هدف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) را زدودن چهره فقر از جامعه و ایجاد استقلال مالی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت دانست و خاطرنشان کرد: این نهاد مردمی از تمامی طرح های اشتغال که خودکفایی این خانواده ها را به همراه دارد حمایت می کند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی پرداخت بیمه عمر مانده بدهی همه مجریان طرح های اشتغال را از جمله اقدامات این نهاد برشمرد و افزود: بیمه سرمایه و ابزار و لوازم مورد نیاز طرح های اشتغال از دیگر خدماتی است که این نهاد به مجریان و صاحبان مشاغل ارائه کرده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 130520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha