تشکیل انجمن بانوان فرهیخته ویژه رصد و بررسی مجالس دینی خواهران

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات گفت: انجمن بانوان فرهیخته به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن تشکیل شد.

اکبر ذوبین با اشاره به حضور زنان فعال در عرصه‌های مختلف و ادارات و نهادهای اجرایی در این انجمن به خبرنگار شبستان گفت: بانوان فرهیخته‌ای که جزو اقشار فرهنگی تأثیرگذار در سطح ادارات و نهادهای اجرایی هستند جهت پی‌گیری امور بانوان انجمنی را تشکیل دادند.

وی با اشاره به تعدادی از فعالیت‌های انجمن بانوان فرهیخته گفت: شناسایی و ساماندهی مبلغان زن، اعزام اساتید خواهر به مراسمات ملی و مذهبی، رصد کردن مجالس دینی خواهران و بکارگیری خواهران در برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی و دینی از جمله این فعالیت‌ها است.

 

کارشناس امور فرهنگی و دینی اداره تبلیغات اسلامی شمیرانات با بیان این مطلب که انعکاس فعالیت‌های تبلیغی زنان در سطح شهرستان از دیگر وظایف انجمن بانوان فرهیخته است، افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی، تربیت نیرو مستعد خواهر برای مشارکت در فعالیت‌های دینی و تبلیغی در راستای ساماندهی بانوان فرهنگی شمیرانات در دستور کار قرار می‌گیرد.

ذوبین با اشاره به اینکه انجمن بانوان فرهیخته شمیرانات دارای کمیته‌های تخصصی است، افزود: آموزش، پژوهش، فرهنگی، تبلیغی، تفحص و جست‌وجو و عفاف و حجاب و برنامه‌ریزی تبلیغی از جمله کمیته‌های تخصصی انجمن بانوان فرهیخته هستند.

پایان پیام/
 

کد خبر 132273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha