اهدای هدیه ازدواج به جوانان کمیته امداد استان مرکزی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: در 9 ماهه اول سال جاری به 339 نفر از پسران در شرف ازدواج تحت پوشش این نهاد هدیه ازدواج اهدا شد.

دکتر مجید مشهدی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: تشویق و ترغیب جوانان به سنت حسنه ازدواج می تواند گامی بسیار مهم در راستای رشد، پویایی و سلامت جامعه باشد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) در امر ازدواج جوانان با اهدای جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به پسران تحت حمایت سعی کرده است ضمن اجرایی شدن سنت حسنه پیامبر عظم الشان اسلام(ص) نسبت به رسالت سنگین خود در خدمت به محرومین گامی مثبت بردارد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در ادامه اضافه کرد: این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت 339 هدیه ازدواج با اعتباری بالغ بر 847 میلیون و 500 هزار ریال به پسران در حال ازدواج تحت حمایت، زمینه تشویق و ترغیب عزیزان در امر ازدواج را فراهم کرد.

مشهدی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی ویژه خانواده های تحت حمایت این نهاد، تصریح کرد: در طول سال دوره های آموزش قبل، حین و بعد از ازدواج در راستای تداوم و پایداری زندگی جوانان  تحت حمایت برگزار می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: اعتباراتی که در این زمینه هزینه می شود از سوی خیرین، حامیان طرح اکرام، مشارکت های مردمی و منابع امداد تامین می شود.

پایان پیام/

کد خبر 13255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha