اعطا لقب سر به سفیرانگلیس توهین به ملت ایران است/هیئت رئیسه کوتاهی کرده است

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران پیرامون سرانجام طرح کاهش روابط باانگلیس گفت:این رفتار هیئت‌رییسه وکمیسیون امنیت ملی بی‌توجهی درمقابل توهینی است که به مردم ایران شده است ومسئولیت‌اش نیز به عهده این آقایان است.

مهدی کوچک‌زاده، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون سرانجام طرح کاهش روابط با انگلیس تا زمان ارایه آن در صحن علنی مجلس به خبرنگار شبستان گفت: متأسفانه طرح کاهش روابط با انگلیس با این رفتاری که از سوی هیئت‌رییسه مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صورت می‌گیرد گویا مسکوت شده است.

وی اظهار کرد: این رفتار هیئت‌رییسه مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بی‌توجهی در مقابل توهینی است که به مردم ایران شده است و مسئولیت‌اش نیز به عهده این آقایان است.

کوچک‌زاده با اشاره به ماده 145 آیین‌نامه داخلی مجلس یادآور شد: وقتی بیش از یک ماه طرحی در کمیسیونی معطل بماند هر نماینده‌ای می‌تواند درخواست ارایه آن به صحن علنی مجلس را کند که بنده دو هفته قبل این درخواست کتبی را کردم.

وی ادامه داد: ما از هیئت‌رییسه و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سؤال می‌کنیم که آیا در مقابل هتاکی‌ها و اهانت‌های یک انسان مزدور و بی‌حیا همانند سفیر انگلیس که بعد از سخنانش لقب سر می‌گیرد باید این‌گونه رفتار کرد. آیا این رفتار را توهین به ملت ایران نمی‌دانید و آیا مسئله‌ای در حال حاضر مهم‌تر از این در سیاست خارجی وجود دارد؟

وی با تأکید بر اینکه قصد نیت‌خوانی در تأخیر در ارایه این طرح به صحن علنی مجلس را ندارم، گفت: از نظر من برای بررسی این طرح در صحن علنی مجلس قصور و کوتاهی از سوی هیئت‌رییسه مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صورت گرفته است.

پایان پیام/
 

کد خبر 13417

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha