قصور هیئت رئیسه درباره تأخیر در طرح کردن کاهش رابطه با انگلیس نابخشودنی است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی با تأکید بر این نکته که کمیسیون متبوعش طرح کاهش رابطه با انگلیس را به هیئت رئیسه تحویل داده گفت:هیئت رییسه نباید با طرح هایی که با این فوریت طرح می شوند اینگونه برخورد کند.

اسماعیل کوثری عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره سرانجام طرح کاهش روابط با انگلیس به خبرنگار شبستان گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این طرح را بررسی و نتیجه نهایی را برای طرح و تصویب نهایی در مجلس به هیئت رییسه مجلس ارسال کرد.

وی با بیان اینکه این طرح هم اکنون در هیئت رییسه است اظهار کرد: اگر بخواهیم طبق روال حساب کنیم بررسی این طرح در مجلس با توجه به اینکه کمیسیون آن را به صورت فوری بررسی کرد دیر شده است و باید هیئت رییسه هر چه زودتر بررسی این طرح را در صحن علنی مجلس آغاز کند.

کوثری تاکید کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این زمینه پیگیری هایی را از هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی داشته اند و هیئت رییسه گفته اند که در آینده این طرح را در نوبت می گذاریم.

وی ادامه داد: مهم این است که هر چه سریعتر این طرح با توجه به توطئه های انگلیس علیه کشورمان در دستور کار مجلس شورای اسلامی برای بررسی و تصویب قرار گیرد.

این عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیئت رییسه نباید با طرح هایی که با این فوریت طرح می شوند اینگونه برخورد کند زیرا اینگونه طرحها در رابطه با منافع ملی و بین المللی ماست و کوتاهی و قصور در آنها امری نابخشودنی است.

پایان پیام/
 

کد خبر 18037

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha