قرائت زیارت حضرت رسول(ص) در 30 بقعه شاخص استان مرکزی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از قرائت زیارت حضرت رسول(ص) در 30 بقعه شاخص استان خبر داد و گفت: 5 هزار جلد کتاب زیارت حضرت رسول اکرم(ص) در مساجد و بقاع متبرکه استان مرکزی توزیع شده است.

حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: در روز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) در سی بقعه شاخص استان، زیارت حضرت رسول(ص) با حضور گسترده افراد قرائت می شود.

 

وی در ادامه از توزیع 5 هزار جلد کتاب زیارت حضرت رسول اکرم(ص) در مساجد و بقاع متبرکه استان مرکزی خبر داد و افزود: در روز رحلت پیامبر اکرم برنامه هایی از جمله سخنرانی، مداحی و قرائت ادعیه و عزاداری در مساجد و بقاع متبرکه برگزار می شود.


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی همچنین از برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) خبر داد و اذعان داشت: مراسم عزاداری به مدت 2 شب با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در امامزاده محمد عابد(ع) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حسینی اراکی یا اشاره به برگزاری مراسم سخنرانی و عزاداری دهه آخر صفر افزود: این مراسم به مدت 10 شب با حضور حجت الاسلام عالی، حجت الاسلام ملا کاظمی و حجت الاسلام حسینی در امامزادگان عبدالله(ع) و آمنه خاتون(ع) شهر اراک برگزار می شود.


وی بر حضور گسترده ملت مسلمان و انقلابی استان مرکزی به ویژه شهر اراک در این مراسم ها تاکید و تصریح کرد: ملت ایران هر چه دارند از برکت اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.


پایان پیام/

کد خبر 13552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha