اوقات فراغت، بستری برای شناسایی استعدادهای نهفته جوانان است

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت جوانان باید پربار باشد، گفت: اوقات فراغت بستری برای شناسایی استعدادهای نهفته جوانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، عباس دست باز، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اردبیل، عصر امروز ( 8 خرداد) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان را از طریق آموزش در حوزه های فرهنگی را مهم دانست و اظهار داشت: این آموزش باید در کنار مسایل دینی و حفظ آموزه های اسلامی و رشد و تقویت فضایل اخلاقی جوانان و نوجوانان باشد.


وی با اشاره به اینکه جوانان با حضور در برنامه های تابستانی در عرصه های گوناگون تقویت می شوند، افزود: برنامه های اوقات فراغت باید به گونه ای باشد که انگیزه و علاقه مندی را در نوجوانان و جوانان ایجاد کند.


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: تابستان و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اگر درست برنامه‌ریزی و بهره‌برداری شود، در تمام زمینه‌ها و موضوعات می‌تواند فرصت مناسبی برای شناخت استعدادهای نهفته باشد.


دست باز با بیان اینکه باید ادارات برای پر کردن اوقات فراغت جوانان تقسیم کار کنند، بیان داشت: دستگاه های اجرایی با پرهیز از موازی کاری و با تقسیم وظایف و تعیین نیازهای واقعی جوانان در جهت پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تلاش کنند.


وی اوقات فراغت را مانند شمشیر دو لبه دانست و گفت: اوقات فراغت مانند شمشیری دولبه است که اگر جوانان و نوجوانان بخوبی هدایت شود موجب رشد و تعالی کودکان و نوجوانان شده و در غیر این صورت سبب سقوط آنان می شود.


دست باز از برگزاری نمایشگاه اوقات فراغت در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه با مشارکت دستگاه های ذی ربط از اول تیر ماه به مدت یک هفته در محل نگارخانه خطایی اردبیل برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 137436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha