آغاز مسابقات قرآن و نهج البلاغه کارکنان شرکت ملی گاز ایران در کردستان

مرحله سراسری پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه همکاران و همسران کارکنان شرکت ملی گاز ایران یادواره ولایت و امامت، امروز(9 خرداد) درهتل شادی سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان، در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات 160 نفر خواهر و 170 نفر برادر از خانواده شرکت ملی گاز ایران شرکت به مدت سه روزبا هم به رقابت می پردازند.


محمد مهدی مهدوی افزود: این تعداد شرکت کننده از میان یک هزار و 700 نفر از کارکنان شرکت گاز استانی، مناطق عملیاتی انتقال گاز، شرکت های پالایش گاز، شرکت های ستادی و نفرات برتر مرحله مقدماتی و استانی به مرحله سراسری این دوره از مسابقات راه یافته اند.


وی اظهار داشت: این مرحله از مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه، حفظ دو جزء، سه جزء، پنج، 10، 15، 20 و حفظ کل قرآن کریم برگزار خواهد شد.


این مقام مسئول با بیان اینکه در این مسابقات از تمامی قاریان و حافظان یک آزمون کتبی نیز به عمل می آید، تصریح کرد: همچنین قاریان و حافظان از مقاله ای که از قبل آماده شده است سخنرانی هفت دقیقه ای ارائه خواهند داد.


مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به اینکه داوری این دوره از مسابقات بر عهده هفت نفر خواهر و 6 نفر برادر است، افزود: مسابقات قرآن و نهج البلاغه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران نیز شهریور ماه جاری در کرمانشاه برگزار می شود.


مهدوی، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را انس و الفت هر چه بیشتر خانواده شرکت گاز ایران با مفاهیم قرآنی و آشنایی هر چه بیشتر با معارف اسلام و نهج البلاغه و کاربرد آن در زندگی فردی و اجتماعی عنوان کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 137700

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha