برگزاری همایش « ترنم وحی» در کمیجان

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان از برگزاری پنجمین همایش استانی شعر مبعث با عنوان "ترنم وحی" در این شهرستان خبر داد.

فضل الله باباخانی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان به خبرنگار شبستان در اراک گفت: پنجمین همایش استانی شعر مبعث با عنوان" ترنم وحی" 28 خردادماه همزمان با شب مبعث نبی مکرم اسلام، حضرت محمدمصطفی(ص)برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه این همایش به ‌همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ، انجمن ادبی فخرالدین عراقی و موسسه نمانقش کمیجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در طی سال‌های اخیر این همایش با استقبال خوب هنرمندان ادبی قرار گرفته که امید است در سال جاری این همایش با روندی بهتر از سال‌های اخیر برگزار شود.


باباخانی با بیان اینکه علاقه مندان به شرکت در این همایش از 20 خردادماه جاری به مدت چهار روز مهلت دارند آثار ادبی خود را با مشخصات کامل به دبیرخانه همایش در محل موسسه نما نقش کمیجان ارسال کنند، خاطرنشان کرد: موضوعات اشعار پیرامون محور فضایل و مناقب پیامبر اکرم(ص)، تاثیر بعثت در پیشرفت جوامع بشری و جایگاه کار و تولید از دیدگاه اسلام است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان با اشاره به اینکه 100 اثر در سال گذشته به این دبیرخانه این همایش ارسال شد که به تعدادی از آثار برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهدا شد، افزود: این همایش همزمان با شب مبعث رسول مکرم اسلام(ص) در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کمیجان برگزار می‌شود.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 138073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha