پویایی و بالندگی ایران باعث خنثی شدن توطئه های فرهنگی دشمن است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل با بیان اینکه ایران اسلامی به مدد تفکرات امام خمینی( ره) اکنون به جهان، استراتژی صلح و اصلاح ارائه می‌دهد، گفت: پویایی ایران باعث خنثی شدن توطئه های فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، میر ودود سیدشنوا مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل عصر امروز (24 خرداد) در جلسه بررسی فعالیت‌های فرهنگی و دستور‌العمل‌های اجرایی بنیاد شهید در اردبیل، اظهار داشت: آنهایی که در 33 سال گذشته فکر می‌کردند ایران نمی‌تواند استقلال خود را حفظ کند امروز ببینند کشور جمهوری اسلامی ایران به مدد تفکرات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و پایمردی‌های دلاورانش امروز به جهان استراتژی صلح و اصلاح ارائه می‌دهد.


وی افزود: جمهوری اسلامی ایران روز به روز با بالندگی‌های فکری، فرهنگی، علمی و دینی روز به روز گستره بسیار مهم پیشرفت و عدالت جهانی را در دنیا فراهم می‌کند.


سیدشنوا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران امروز ظرفیت بزرگ هدایت جوامع اسلامی را داراست و هر آنچه از جنبش‌ها و تحرکات اسلامی در گوشه گوشه جهان می‌بینیم بر پایه و استناد بر انقلاب اسلامی ایران است.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از اجرای طرح سپاس ویژه دیدار نزدیک از خانواده‌های شهید و ایثارگر در این استان خبر دادو تصریح کرد: در این طرح همکاران بنیاد شهید به منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران رفته و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار می‌گیرند.


سیدشنوا با اشاره به آغاز اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، بیان داشت: برای فرزندان شاهد و ایثارگر نیز برنامه‌های ویژه فرهنگی برای بهره‌مندی بهتر از این اوقات فراهم شده است.


این مسئول برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی، آموزش مهارت زندگی، هنری و ورزشی را از جمله این برنامه ها ذکر کرد و گفت: در کنار این برنامه‌ها اردوهای تفریحی و زیارتی با مشارکت خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در پایان سخنان خود شهدا را ولی‌نعمتان جامعه اسلامی اعلام کرد و عنوان کرد: خانواده‌های شهدا حق بزرگی بر گردن این نظام دارند و وظیفه ما ادای دین در برابر این حق است.


پایان پیام/
 

کد خبر 141885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha