بیش از 22 هزار متر فضا تا پایان سال در اختیار دادگستری قرار می‌گیرد

رئیس شورای اطلاع رسانی دادگستری استان مرکزی گفت: تا پایان امسال 22 هزار و 500 متر فضای جدید در اختیار دادگستری استان مرکزی قرار می گیرد.

محسن خطیب آرا، رئیس شورای اطلاع رسانی دادگستری استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: عملیات احداث ساختمان شماره دو دادگستری شهرستان ساوه در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 متر مربع، به عنوان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساوه با هدف توسعه زیرساخت‌های دستگاه قضا در سال جاری از جمله پروژه‌های عمرانی دادگستری در سال جاری است.

 

وی بهره‌ برداری از ساختمان دادگستری شهرستان کمیجان در زمینی به مساحت 2 هزار و 150 مترمربع، آغاز عملیات مجتمع دادگاه خانواده در اراک به مساحت 2 هزار مترمربع، احداث دادسرای عمومی و انقلاب اراک در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع، آغاز عملیات احداث ساختمان شماره دو دادگستری شهرستان شازند در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و آغاز عملیات ساختمان جدید دادگستری در زمینی به مساحت یک ‌هزار و 800 مترمربع را از دیگر طرح‌‌های عمرانی در دست اقدام دادگستری استان مرکزی در سال جاری دانست.


رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان مرکزی، زیبا سازی و بازسازی فضای اداری استان را از دیگر فعالیت های این هفته دانست و گفت: به دلیل حضور مردم در این مکان ها باید فضای اداری و به ویژه نمازخانه ها زیبا سازی و مناسب برای حضور مردم شریف استان مرکزی باشد.


خطیب‌آرا در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری 80 نفر نیرو جذب دادگستری می شوند، اضافه کرد: جذب و استخدام 100 کارمند جدید از دیگر فعالیت های دادگستری بوده است که این افراد به زودی با طی دوره‌های آموزشی مشغول به کار خواهند شد.


وی در پایان اضافه کرد: در هفته قوه قضائیه برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با حضور گسترده خانواده قضائی استان و مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 143205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha