غنی سازی اوقات فراغت بستری مناسب برای شکوفایی استعداد جوانان است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بستری مناسب در راستای شکوفایی استعداد آنان است.

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، گفت: جمعیت هلال احمر و بسیج سازندگی سپاه روح ا... استان مرکزی تفاهم نامه همکاری در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان امضاء کردند.


وی از مهمترین اهداف این امر را تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار در غنی سازی اوقات فراغت جوانان عنوان کرد.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: واگذاری احداث و تعمیر پایگاه های جاده ای هلال احمر به بسیج سازندگی در موارد لزوم، تامین آمبولانس همراه با گروه پزشکی، اعزام مربی برای آموزش کمک های اولیه در مکان های مورد نظر بسیج سازندگی و ارائه مدرک معتبر به سه هزار نفر در سطح استان و اعزام امدادگر با تجهیزات کامل امدادی برای حضور در اردوگاه های گروه های جهادی، از مهمترین تعهدات این جمعیت در قالب این تفاهم نامه است.


سلیمی استفاده از رده های مقاومت و امکانات عمومی و تخصصی بسیج برای اجرای طرح های مصوب در استان، کمک به شناسایی و معرفی عرصه های فعالیت به جمعیت هلال احمر، ساماندهی و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم استان مرکزی و نظارت بر ارائه مطلوب خدمات و همکاری در تهیه گزارش عملکرد مشترک و اطلاع رسانی در سطح استان از مهمترین تعهدات سپاه روح الله این استان در این تفاهم نامه است.

 

وی اظهار کرد: استفاده از نیرو و نشاط جوانان در عرصه های امدادی، عام المنفعه، مردم یاری، ارتقاء سطح مهارتی آنان، پیشبرد طرح ها، برنامه های مشترک و مستقل از دیگر اهداف امضای این تفاهم نامه است.


سلیمی انجام فعالیت های خدماتی و حمایتی و بشر دوستانه برای نیازمندان، امدادرسانی در بحران های طبیعی و حوادث، فرهنگ سازی و توسعه خدمات جاری در عرصه های بهداشتی، درمانی، آموزشی و امدادی و ایجاد و اعزام تیم های کامل پزشکی به مناطق محروم استان با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی را از مهمترین محورها و زمینه های فعالیت این دو نهاد در راستای این تفاهم نامه عنوان کرد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان تصریح کرد: آموزش های همگانی و تخصصی امدادی، تربیتی، دینی، پژوهشی، علمی، فرهنگی و ورزشی برای جوانان در سطح استان زمینه فعالیت این تفاهم نامه است.

 


پایان پیام/

کد خبر 146046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha