72 جوان برتر گلستانی تجلیل می شوند

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان از تجلیل 72 جوان منتخب استان گلستان در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی، اعتقادی، مذهبی و غیره در هفته جوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمدعلی رحیمیان، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: اداره کل ورزش و جوانان گلستان به عنوان متولی امور جوانان با همکاری موسسات تحت پوشش خود از جمله، موسسه ابوریحان بیرونی، جوانان فردوس و مشکات الحسین با برگزاری این همایش به تجلیل از این جوانان اقدام خواهند کرد.


وی افزود: این مراسم روز جمعه(16 تیر) سال جاری با حضور دانشمندان، نخبگان، کارآفرینان، هنرمندان، مسئولان و عموم مردم با برنامه هایی شاد و مفرح در سالن امام (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار می شود.


رحیمیان تصریح کرد: منتخبان و جوانان برتری که در این مراسم تجلیل خواهند شد در رده سنی 14 تا 29 سال هستند و طبق شاخص های کشوری انتخاب شده اند.


وی با بیان اینکه حضور عموم برای شرکت در این همایش سه هزار نفری آزاد است، از تمامی جوانان استان و عموم مردم برای شرکت در این مراسم شاد و روح بخش دعوت کرد.


معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان افزود: این مراسم برای اولین بار به صورت استانی و با این گستردگی برگزار می شود و پیش از این تنها بصورت ملی شاهد چنین برنامه هایی بوده ایم.


پایان پیام/

کد خبر 146729

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha