اخبار کوتاه فرهنگی مذهبی از چناران

جشن نیمه شعبان در شهرستان چناران برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از چناران، همزمان با شب میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) جشن نیمه شعبان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهرستان چناران برگزار می شود.

 

جشن نیمه شعبان با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان چناران و هنرمندان استانی در محل پارک ملت این شهرستان برگزار می شود.

 

از جمله برنامه های جشن نیمه شعبان می توان به اجرای مسابقه های فرهنگی با محوریت مهدوی، نور افشانی، اهدای هدایای فرهنگی اشاره کرد.

 

*****

تشکیل 20پایگاه اوقات فراغت به همت هنرمندان چنارانی


حسین عباسی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چناران به خبرنگار شبستان در چناران گفت: پایگاه های اوقات فراغت در آموزشگاه های آزاد هنری اسراء ، آبگینه و ماهان، کانون هنر،کتابخانه عمومی و 15کانون فرهنگی، هنری مساجد دایر شده است.

 

وی اظهار کرد: کلاس های هنرهای تجسمی، موسیقی، عکاسی و فعالیت های فرهنگی چون نشست های شعر، داستان و کتابخوانی در این پایگاه ها برگزار می شود.

 

وی از تشکیل کارگاه آموزشی تئاتر خبر داد و گفت: با حضور 30 نفر و با تدریس کارشناس آموزش هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این کارگاه یک روزه برگزار شد.

 

وی همچنین از آغاز مجدد فعالیت انجمن عکس شهرستان چناران خبر داد.

 

*****

مدیر موسسه قرآنی حضرت ولی عصر (عج) گلبهار چناران از برگزاری دوره تربیت معلم قرآن سطح یک در این شهر خبر داد.

 

محمود هراتی، مدیر موسسه قرآنی حضرت ولی عصر (عج) گلبهار به خبرنگار شبستان در چناران گفت: کلاس های پیش نیاز دوره تربیت معلم قرآن هم اکنون در موسسات قرآنی گلبهار و چناران با شرکت 60 نفر از خواهران در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز یک دوره تربیت معلم قرآن سطح یک با حضور 20 نفر از خواهران در گلبهار برگزار شده است، تاکید کرد : علاقه مندان جهت ثبت نام به موسسه قرآنی حضرت ولی عصر (عج) گلبهار مراجعه کنند.

 

پایان پیام/
 


 

کد خبر 148477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha