ارایه مفاهیم قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان در نمایشگاه قرآن

مدیر بخش نوجوان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ارایه مفاهیم قرآنی ویژه کودکان و نوجوان در 10 غرفه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم صالحی با اشاره به رویکرد قرآن کریم بخش نوجوان در بیستمین نمایشگاه بین المللی قران کریم به خبرنگار شبستان گفت: رویکرد محتوایی قرآن کریم در 4 قالب مفاهیم قرآن را به کودکان و نوجوانان ارائه می دهد.

وی با اشاره به معرفی قالبهای ارائه شده در نمایشگاه گفت: مفاهیم قرآن در قالبهای هنری،بازی، سرگرمی و مسابقه به کودکان و نوجوانان اموزش داده می شود.

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه برنامه های آموزشی بخش نوجوان نمایشگاه در ده غرفه اجرا می شوند، ادامه داد: در بخش نمایش صحنه ای هر شب یک نمایش صحنه ای با موضوع نماز و قرآن برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه بخش نوجوان نمایشگاه با همکاری موسسه افق اندیشه و جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی فعالیت دارد، اظهار داشت: در بخش ارایه محصولات فرهنگی، محصولات دست ساز بچه ها و آثار هنری آنها به بازدیدکنندگان معرفی می شوند.

 

برگزاری مسابقات مکتوب در بخش نوجوان

حجت الاسلام صالحی گفت: در بخش نوجوان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم مسابقات مکتوب برگزار می شود. کودکان و نوجوانان پس از انتخاب نمودن مسابقه موردنظر پاسخهای خود را به غرفه مربوطه ارایه می دهند.

مدیر بخش نوجوانان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به معرفی موضوعات مسابقات مکتوب گفت: محتوای فکری مهدویت، قران و احادیث در قالبهای کودکان برای کودکان و نوجوانان از موضوعات مسابقات بخش نوجوانان نمایشگاه قران است.

حجت الاسلام صالحی گفت: بازی و سرگرمی قرآنی در 2 غرفه، با قران برای همیشه، با هنر در قرآن در قالب 4 غرفه و نمایش های قرآنی از جمله عناوین غرفه های بخش نوجوان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

پایان پیام/
 

کد خبر 151628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha