دشمن در فتنه 88 به دنبال حذف ولایت فقیه از قانون اساسی بود

حجت‌الاسلام‌ و ‌المسلمین ‌مهدی طائب با بیان اینکه دشمن در فتنه سال گذشته به دنبال حذف کردن ولایت فقیه از قانون اساسی بود،گفت:این فتنه ثمرات زیادی ازجمله بیداری و بصیرت افزایی را به دنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ و ‌المسلمین ‌مهدی طائب در همایش افسران جنگ نرم  که در تالار آوینی بندرعباس برگزار شد با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی با بهره گیری از تمام امکانات و ظرفیت ها  در فتنه 88 به میدان آمده بودند، اظهار داشت: میرحسین و خاتمی از عوامل خیمه شب بازی دشمن بودند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی از 16 سال قبل متوجه ناتوی فرهنگی دشمن شد، افزود: رهبری تمام نقشه ها و توطئه های دشمن را طی هشت ماه مچاله کرد و به زمین زد.

 

حجت‌الاسلام‌ و ‌المسلمین طائب به مقاومت ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: همان دفاعی که مردم ما طی هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام دنیا انجام دادند، این بار در میدان جنگ نرم طی هشت ماه انجام دادند و این فتنه برای نظام جمهوری اسلامی ثمرات زیادی ازجمله بیداری مردم و بصیرت افزایی را به دنبال داشت.

  

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ملت ما امروز باید به دنیا بصیرت بدهد، اذعان کرد: تنها با بصیرت‌افزایی است که جهان اسلام می‌توانند جلوی زیاده خواهی های استکبار ایستادگی کند.

 

حجت‌الاسلام‌ و ‌المسلمین طائب افزود: بیداری ملت‌های آزادی خواه جهان ازجمله فلسطین و لبنان در قالب حماس و حزب‌الله از ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله است.

 

وی انقلاب مردم تونس، تظاهرات مصری ها و سقوط کابینه سعد حریری در لبنان را نیز نتیجه بیداری ملت ایران دانست و بیان داشت: ما باید در داخل کشور دو کار اساسی را انجام دهیم که یکی از آنها تبیین تفکر فتنه و دیگری اهداف سران آن برای مردم است.

 

حجت‌الاسلام‌ و ‌المسلمین طائب در ادامه با اشاره به تفاوت میان بصیرت و علم اظهار داشت: علم و بصیرت هر دو به معنی آگاهی هستند.

 

وی به اظهارات هاشمی رفسنجانی در دیدار با یکی از آشنایان خود عنوان داشت: هاشمی در این دیدار گفته بود که اگر نهضت سبز در انتخابات88 پیروز شده بود، دیکتاتوری بی‌سابقه‌تری از استبداد 50 ساله پهلوی در کشور حاکم می‌شد.


حجت‌الاسلام‌ و ‌المسلمین طائب با بیان اینکه کسانی مثل هاشمی رفسنجانی در جنگ نرم نه عامل بودند و نه طراح بلکه مشکل آنها تنها این بود که "نمی‌فهمیدند "، تصریح کرد: هاشمی به عنوان یک روحانی باید بداند که روحانیت تنها به دلیل حمایت از دین و پیامبر اکرم(ص) مقبول آحاد مختلف مردم هستند.

 

وی افزود: هاشمی باید به فرزندان خود نگاه کند و ببیند که کسانی که او تربیت کرده به کشور انگلستانی( از بلاد کفر) پناه برده‌اند.

  

حجت‌الاسلام‌ و ‌المسلمین طائب در پایان با بیان اینکه مردم در انتخابات بعدی دنبال کسی می‌گردند که راه احمدی‌نژاد را بهتر از خود وی ادامه دهد، افزود: از این رو پیش‌بینی می‌شود، انتخابات آینده رقابت تمام و کمال و پرشور صرفا اصولگرایی باشد.

 

بر اساس این گزارش، همایون امیرزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در این نشست گفت: امروز عمارها و ابوذرها تحت عنوان افسران جنگ نرم مسیرهای درست یک امت را در سایه سار حریم ولایت ترسیم می کنند.

 

وی با بیان اینکه بچه های مسجدی، نیروهای خنثی نبوده و نیستند، افزود: حرکت فعالان فرهنگی مساجد باید حساب شده و براساس بصیرت و آگاهی باشد.

 

امیرزاده اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان حلقه های نورانی انقلاب در عرصه های مختلف فرهنگی به ویژه خنثی سازی جنگ نرم تاثیرگذار بوده اند.

 

وی با اشاره به اینکه سیل خروشان 9 دی، تصریح کرد: ما باید خود را برای روزهای سخت آینده آماده کنیم.

 

گفتنی است، همایش افسران جنگ نرم از سلسله برنامه های بخش فراجشنواره ای "مدهامتان" است که به همت ستاد قرآنی مدهامتان و با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد استان هرمزگان یا استقبال گسترده اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و اقشار مختلف مردم در تالار شهید آوینی در ساحل آب های نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 15453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha