اجرای ویژه برنامه تسنیم در سیمای استان مرکزی

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی از اجری ویژه برنامه تسنیم از سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الله طلایی، مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به تهیه و تولید برنامه های مختلف ویژه ماه مبارک رمضان در صدا و سیمای استان مرکزی، گفت: تسنیم عنوان برنامه ای تلویزیونی است که در ایام ماه مبارک رمضان به مدت 6 دقیقه از سیمای شبکه آفتاب استان مرکزی پخش می شود.


وی افزود: این برنامه در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با هدف آشنایی مخاطبان با مفاهیم و تفاسیر متنوع قرآنی و معرفی مباحث نو و جذاب قرآن کریم با قرائت یک آیه توسط قاریان مطرح استان و تفسیر و تبیین آیه برگزیده قرآن کریم از زبان کارشناسان برنامه تهیه و پخش می شود.


طلایی ادامه داد: برنامه تسنیم به تهیه کنندگی روح الله ذوالفقاری هر روز در دو نوبت قبل از اذان ظهر و سحرهای ماه مبارک رمضان از سیمای شبکه آفتاب پخش می شود.

 

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی همچنین از اجرای برنامه "بزم ربانی" نیز خبر داد و گفت: صدای آفتاب برنامه بزم ربانی را با ساختاری ترکیبی در لحظات ملکوتی و عرفانی افطارهای ماه مبارک رمضان بصورت زنده روی آنتن رادیو اراک می برد.


وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مصلای بیت المقدس شهر اراک اشاره کرد و گفت: این برنامه به پیشنهاد صدا و سیمای استان در روزهای ماه مبارک رمضان در حال اجرا است که به صورت زنده از سیمای استان نیز پخش می شود.

 

طلایی ادامه داد: استان مرکزی مهد پرورش علما و بزرگان و پایگاه علمی و حوزوی بوده است و باید در دیار آفتاب بهترین و با کیفیت ترین برنامه های فرهنگی و دینی اجرا شود.

 

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به ویژه برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز بطور زنده از محل پردیس صدا و سیما با حضور کارشناسان مختلف پخش می شود.

 

وی تفسیر دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، پخش ویژه برنامه افطار با عنوان ماه مهربونی، اجرا برنامه کودک و نوجوان با رویکرد ماه رمضان، پخش روزانه سه سریال از شبکه آفتاب، پخش روزانه یک فیلم سینمایی، و سیمای و همچنین مستندهای تصویری که انسان را به عالم خلقت رهنمون می دهد از جمله برنامه های سیمای استان در ماه مبارک رمضان دانست.


طلایی افزود: برنامه ایستگاه جوانی، برنامه عصر گاهی با عنوان موج آشنا، برنامه خانواده ویژه ماه مبارک رمضان در رادیو، پخش ترتیل روزانه قرآن بعد از نماز صبح، پخش دعاهای ماه مبارک رمضان در رادیو از جمله برنامه های صدای استان در ماه مبارک رمضان است.


پایان پیام/

کد خبر 154912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha