برگزاری همایش مددکاری توسط کمیته امداد استان مرکزی

رییس اداره پذیرش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از برگزاری همایش مددکاران خانواده در این استان خبر داد.

ناصر علیمردان، رییس اداره پذیرش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: در این همایش 147 نفر از کارشناسان، مدیران و روسای حوزه حمایت و سلامت سراسر استان حضور دارند.


وی خدمات این حوزه در جهت حفظ سلامت و حمایت از خانواده های تحت پوشش را مناسب دانست و افزود: کارشناسان و مددکاران واحد حمایت و سلامت با شناسایی خانواده های نیازمند از لحاظ عائله، میزان درآمد، وضعیت بیمه و بررسی کارشناسی وضعیت این خانواده ها به ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت می پردازند.


رییس اداره پذیرش و مددکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در پایان ارائه گزارش حوزه معاونت حمایت و سلامت خانواده در زمینه عملکرد این حوزه را از برنامه های پیش بینی شده در این همایش عنوان کرد و گفت: سخنرانی، تبیین اهداف و رسالت های امداد در جهت طرح مددکار خانواده و نظام جامع حمایت توسط دستیار حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این همایش است.


لازم به ذکر است، همایش مددکاران خانواده با حضور «علیرضا چگینی» دستیار حوزه حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز (7 مرداد ماه) در مجتمع آیت الله اراکی به همت کمیته امداد استان مرکزی برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 156637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha