اعزام اعضاء کانون های مساجد استان مرکزی به نمایشگاه قرآن

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از اعزام اعضاء کانون های مساجد این استان به بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم تهران خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اعزام اعضاء کانون های مساجد به نمایشگاه قرآن گفت: این بازدید راهی برای تبیین فرهنگ قرآنی و آشنایی اعضاء کانون های مساجد با تازه های قرآن و معارف دینی است.

 

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی هر سال اقدام به اعزام اعضاء به نمایشگاه قرآن می کند، افزود: در این اردو یکصد و بیست نفر از اعضاء و مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به نمایشگاه قرآن اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به اینکه در این اردوی یک روزه خواهران و برادران شرکت دارند، ادامه داد: این عزیزان در روز سه شنبه همزمان با یازدهمین روز از ماه ضیافت الهی اعزام می شوند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی توسل به قرآن را راه نجات برای همه بشریت دانست و گفت: برپایی نمایشگاه های قرآنی راهی برای نشر آثار و فعالیت های قرآنی و در دسترس همگان قرار دادن دستاوردهای نوین در زمینه قرآن، ترویج معارف نورانی کلام وحی و فرهنگ سازی است.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 157032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha