تربیت بیش از 5هزارحافظ قرآن کریم در همدان

مدیرکل اوقاف و امورخیریه همدان، از تربیت پنج هزار و 650 حافظ قرآنی در راستای اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم در همدان خبرداد.

حجت الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه همدان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن طرح تربیت حافظان قرآن کریم در همدان اجرا می شود.
 

وی افزود: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان همدان در نظر دارد پنج هزار و 650 حافظ قرآن کریم را در جوار آستان امامزادگان و بقاع متبرکه تربیت کند.
 

وی با بیان اینکه این طرح در 3 مرحله انجام می شود، تصریح کرد: مرحله اول کودکان 7تا 12 ساله حفظ سوره های جزء30، مرجله دوم نوجوانان 13 تا 18 ساله حفظ جزء30 و اول و مرحله سوم نوجوانان 19 سال به بالا حفظ جزء30، اول و دوم هستند.
 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه همدان اظهار داشت: ترویج اشاعه قرآن کریم و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از اهم اهداف برگزاری طرح تربیت حافظان قرآن کریم است.


حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: این طرح از ابتدای مرداد ماه لغایت اول اسفندماه جاری در جوار 33 بقعه متبرکه در حال برگزاری است.
 

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 600 نفر از دانش آموزان و آحاد مردم در این طرح ثبت نام کرده اند، گفت: پس از پایان طرح تربیت حافظان قرآن کریم گواهی نامه رسمی به حافظان اعطاء می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 157644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha