اجرای طرح شفاء در ماه رمضان

معاون حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از اجرای طرح شفاءویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

مجید مشهدی، معاون حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اشاره به اهمیت این طرح در ماه مبارک رمضان، گفت: این طرح نیازمند مشارکت خیرین و نیکوکاران است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در ماه مبارک رمضان طرح شفاء را با جدیت بیشتری دنبال می کند، افزود: با اجرای این طرح افراد خیر حمایت مالی از یک بیمار پر هزینه تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده گرفته و تمام هزینه‌های درمانی او را تامین می‌کنند.


معاون حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ادامه داد: خیرین و نیکوکاران باحضور در این طرح به دلجویی و کمک به نیازمندان می پردازند.


مشهدی اجرای طرح کوثر با هدف جذب مشارکت های خیرین، تهیه سبد غذایی، افتتاح نمایشگاه رمضان و اجرای طرح مفتاح الجنه را از دیگر برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه رمضان دانست و گفت: امید است که این برنامه ها با مشارکت و حضور گسترده مردم خیر و نیکو کار استان مرکزی برگزار شود.


پایان پیام/

کد خبر 159796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha