مشاوره رایگان پزشکی در نمایشگاه قرآن

کرسی قرآن و طب اسلامی در بخش خانواده بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به مخاطبان و بازدید کنندگان مشاوره رایگان پزشکی ارایه می دهد.

به گزارش خبری شبستان، بخش قرآن و خانواده در بیستمین نمایشگاه بین المللی بخشهای مختلفی را در بر دارد که شامل قرآن و حقوق همسران، قرآن و بهائیت، قرآن و نوجوانان، قرآن و احکام بانوان، قرآن و طب اسلامی، قرآن و اخلاق اجتماعی از جمله بخشهای آن است.
این بخش بطور میانگین هر شب میزبان هزار و 500 نفر از بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن است و پاسخگوی چالش ها و دغدغه های ذهنی و روحی بازدیدکنندگان در حوزه زندگی دینی است.
در این بخش تمام سئوالات مطرح شده بعد از پایان نمایشگاه توسط کارشناسان در کارگروه علمی پرسمان به کتاب تبدیل می شود.
کرسی قرآن و طب اسلامی نیز از جمله بخشهای جذاب و جدید بخش قرآن و خانواده است،در این بخش پزشکان متخصص اسلامی پرسش های مخاطبان را در حوزه مزاج شناسی ،تنظیم غذایی،اصول سلامت،پیشگیری،درمان،مشکلات روحی و روانی،استرس،افسردگی،عصبانیت،مشکلات گوارشی پاسخ و مشاوره رایگان پزشکی ارایه می دهند.
حجت الاسلام مجید حیدری فر مدیر بخش قرآن و خانواده در مورد کتب این بخش از نمایشگاه گفت: امسال بخش قرآن و خانواده نمایشگاه 2هزار و 500 جلد کتاب را به نمایش گذاشته است که شامل جدیدترین کتب اسلامی از سال 2010 تا 2012 است و بخش از این کتب از نمایشگاه بیرون تهیه شده است.
وی با بیان اینکه 350 جلد کتاب خارجی در این بخش مورد ارزیابی قرار می گیرند اظهار کرد: این بخش از نمایشگاه فراخون مقالات اسلامی را نیز با 12 موضوع تربیتی دینی اعلام کرده است و در پایان نمایشگاه از میان آثار برگزیده اسامی کتب منتخب اعلام می شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 160769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha