حضور ورزشکاران در محافل قرآنی راهی برای خود شناسی و پرورش روح است

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: حضور ورزشکاران در محافل نورانی قرآنی راهی برای خودشناسی هر چه بیشتر و پرورش روح است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سعید ملکی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی شامگاه گذشته(24 مرداد) در محفل نورانی قرآن کریم با عنوان نسیم رحمت که بعد از نماز مغرب و عشا در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد شهر اراک برگزار شد، ضمن خیر مقدم و تبریک به واسطه درخشش ورزشکاران کشورمان در المپیک لندن گفت: برگزاری محفل انس با قرآن فرصتی است که ورزشکاران وجوانان استان به خود شناسی پرداخته و کلام وحی استفاده کامل را ببرند تا در کارهای پیس روی خود همیشه موفق باشند.


وی ماه مبارک رمضان را فرصتی ویژه و الهی برای کسب فیض عظیم و مکارم اخلاقی عنوان کرد و افزود: حضور در مراسم نورانی قرآنی راه سعادت و قرار گرفتن در مسیر درست خدایی و ولایی را به انسان نشان می دهد.

 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام سرلکیان، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز به بیان سخنانی در خصوص اهمیت وجایگاه قرآن در زندگی انسان پرداخت و گفت: توسل به قرآن و اهل بیت سعادت دنیا و آخرت انسان را تضمین می کند.


وی خاطر نشان کرد: ورزشکاران و جوانان غیور ایران اسلامی باید در کنار پرورش نیروی جسمانی و به پرورش روح نیز بپردازند.


براساس این گزارش، در این مراسم نورانی که به همت اداره ورزش و جوانان و تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد، ملکی مدیر کل ورزش وجوانان استان، حجت السلام سرلکیان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، صفری مدیری کل برنامه وبودجه استانداری، روسا ونایب روسای هیات های ورزشی استان وشهرستان اراک و جمع کثیری از ورزشکاران نیز حضور داشتند.

 

لازم به ذکر است، در این مراسم نورانی که با حضور قاری بین‌المللی استاد جعفر فردی و قاریان ممتاز استانی برگزار شد، قاریان قرآن پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به قرائت آیات نورانی کلام وحی پرداختند و فرزند کربلایی کاظم ساروقی در خصوص معجزه قرن کربلایی کاظم ساروقی وچگونگی این معجزه سخن گفت.


پایان پیام/

کد خبر 162857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha