اورژانس اجتماعی پل ارتباطی مردم با بهزیستی است

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: اورژانس اجتماعی پل ارتباطی بین مردم و سازمان بهزیستی برای ارایه خدمات به این عزیزان است.

رضا ربیعی، مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی گفت: اورژانس اجتماعی پل ارتباطی مردم با بهزیستی است که فعالیت آن در کنار سایر اقدامات قانونی این نهاد برای ارایه خدمات تخصصی، سریع وبه موقع به متقاضیان صورت می گیرد.


وی افزود: خط تلفن 123 به عنوان سومین اورژانس تخصصی کشور است و در حال حاضر این اورژانس به صورت شبانه روزی درشهرستان های اراک، دلیجان و ساوه فعال است.


مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در ادامه از راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان های خمین و شازند نیز خبر داد و گفت: راه اندازی اورژانس اجتماعی برای این شهرستان ها در دستور کار این اداره کل است که تا پایان سال جاری محقق می شود.


ربیعی تاکید کرد: شهروندان این استان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه بحران اجتماعی و خشونت های خانگی از جمله کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و یا والد آزاری در هر ساعت از شبانه روز با شماره 123 تماس ومراتب را اعلام کنند.

 

وی ادامه داد: این اورژانس در بسیاری از موارد به افراد به صورت تلفنی راهنمایی های لازم را ارایه می دهد و در زمان بحران نیز، تیم های سیاراعزام می شوند.

 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه یکهزارو 700 تماس از ابتدای امسال تاکنون با اورژانس اجتماعی(123) این استان برقرار شده است، گفت: 35 درصد از این تماس ها نیاز به مداخله در بحران و اعزام تیم های سیار اورژانس اجتماعی داشته است.


پایان پیام/

کد خبر 166085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha