درخشش دانش‌ آموزان استان مرکزی در رقابت های کشوری مهر پویان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از درخشش دانش آموزان این استان در رقابت های کشوری مهر پویان خبر داد.

آرش اشتری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: 6 نفر از اعضای امور جوانان استان مرکزی در 3 رشته در مسابقات کشوری مهر پویان جمعیت هلال احمر حضور داشتند.


وی با بیان اینکه مسابقات مهر پویان جمعیت هلال احمر از 11 تا 15 شهریور در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزار شد، افزود: این مسابقات در بخش برادران و شاخه دانش آموزی برگزار شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه اعضای این جمعیت در رشته های قرائت قرآن کریم، حفظ 2 جزء و نشریه دیواری شرکت کردند، گفت: «مهدی حدادی» عضو امور جوانان شهرستان خمین، رتبه سوم رشته قرائت قرآن کریم این مسابقات را کسب کرد.


اشتری ادامه داد: اعضای امور جوانان شهرستان اراک نیز در رشته نشریه دیواری و در قالب یک گروه 4 نفره شامل «حسین کمالی»، «محمد نپتون»، «علی زنگارکی فراهانی» و «علی کریمیان» موفق به کسب رتبه سوم کشوری در رقابت های مهر پویان هلال احمر شدند.


وی در بخش دیگری از سخنانش به حضور 16 نفر از خواهران اعضای امور جوانان این جمعیت در مسابقات دانش‌آموزی مهر پویان جمعیت هلال کشور اشاره کرد و افزود: این مسابقات از 16 شهریور آغاز و تا بیستم همین ماه ادامه دارد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان تصریح کرد: اعضای امور جوانان این جمعیت در بخش خواهران نیز در رشته های قرآن، اذان، نشریه دیواری، امداد و سرود در مسابقات دانش‌آموزی مهرپویان جمعیت هلال کشور حضور دارند.


پایان پیام/
 

کد خبر 170447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha