تهیه مهر«میز خدمت» توسط کمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از تهیه مهر «میز خدمت» توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان خبر داد.

محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: این مهر برروی نامه های مددجویان تحت حمایت این نهاد درج می شود.


وی ادامه داد: نامه ای که حاوی مهر «میز خدمت» است، بیان کننده این امر است، مدیر و مسئولی که این نامه بدان ارجاع شده موظف به انجام درخواست فرد حامل نامه است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی افزود: در صورتی که انجام آن در خواست بنا به دلایلی امکانپذیر نیست، مسوول مذکور باید دلایل آن را مکتوب و به اداره کل امداد امام خمینی(ره) استان ارسال کند.


ولیئی در بخش دیگری از سخنانش «میز خدمت» کمیته امداد امام خمینی(ره) را پلی در جهت خدمت رسانی بهتر به مراجعین عنوان کرد و گفت: این مهم نشان از خدمت خالصانه امدادگران دارد.


وی در بخش دیگری از سخنانش به مشکلات موجود در ملاقات چهره به چهره مراجعین با معاونین و مسئولان کمیته امدادامام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در راستای تکریم هرچه بیشتر مراجعان و تسریع در جهت انجام برخی امور این مهم انجام می شود.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اظهار کرد: معاونان و مسئولان این نهاد همه روزه از ساعت 7 لغایت 14 جلوی در ورودی سازمان در فضایی که به عنوان «میز خدمت» تعبیه حاضر شده و پاسخگوی مشکلات، سوال ها و درخواست های مراجعه کنندگان خواهند بود.


ولیئی با بیان اینکه بیش از 60 درصد از جمعیت استان را مخاطبان کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکیل می دهند، افزود: این میزان از افراد به 2 گروه خدمت دهنده و خدمت گیرنده تقسم می شوند.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در پایان با اشاره به اینکه کارکنان امداد استان از مخلص ترین و خدوم ترین افراد جامعه هستند، تصریح کرد: کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی همواره به تلاش شبانه روزی در جهت کمک به مددجویان و خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه بدون هیچگونه چشم داشتی اهتمام ورزیده اند.


پایان پیام/ 

کد خبر 171382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha