جشنواره رضوی نماد معرفی سیره شخصیت امام رضا (ع) است

فخریان با بیان اینکه یکی از بهترین جشنواره ها در حوزه هنر متعهد جشنواره امام رضا (ع) است، گفت: جشنواره رضوی نماد معرفی سیره شخصیت امام رضا (ع) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد تقی فخریان، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، شب گذشته(20شهریور) در حاشیه جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن های مردمی دهه کرامت و در جمع خبر نگاران، اظهار کرد: در جشنواره امام رضا (ع) فرهنگ رضوی گسترش پیدا می کند و مشتاقان این جشنواره از آن استفاده می کنند.

 

فخریان  با بیان اینکه یکی از بهترین جشنواره ها در حوزه هنر متعهد جشنواره امام رضا (ع) است، گفت: جشنواره امام رضا (ع) نماد معرفی سیره اهل بیت (ع) و شخصیت امام رضا (ع) است  و در سطح بین الملل  بسیار تاثیر گذار بوده است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با اشاره به مهم ترین دستاوردهای این جشنواره در سال های اخیر، اظهار کرد: مهم ترین دستاورد این جشنواره در سال های اخیر هنری است که در ایران رواج یافته و کسانی که شرکت می کنند علاقه مند هستند تا هنرهای نمایش داده شده به شکل زیبا ارائه شوند.

 

وی تصریح کرد: حضور و ورود هنرمندان متعهد به جشنواره امام رضا(ع) در کشور و  خارج از کشور بزرگترین دستاورد این جشنواره در سال های اخیر بوده است و محصولات تولید شده با کیفیت بالایی ارائه شده است ، و ما شاهد این هستیم که جشنواره امام رضا (ع) مانند جشنواره هایی همچون جشنواره فجر برگزار می شود.

 

فخریان با اشاره به نحوه برگزاری جشنواره امام رضا (ع) گفت: جشنواره امام رضا (ع) رشد خوبی داشته و با کمک مسئولان این رشد ادامه خواهد داشت.


پایان پیام/

کد خبر 171639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha