دشمن با جنگ ترکیبی  همواره درصدد فشار حداکثری به مردم و حاکمیت است 

فرمانده انتظامی استان در پیامی شهادت شهید مدافع وطن ستواندوم «علی بیژنی زیبا» را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهید گرانقدر، کارکنان انتظامی و مردم شهیدپرور و انقلابی استان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار هادی رفیعی کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این شهید مدافع وطن آورده  است:

بسمه تعالی
(شهادت مظهر فداکاریست، شهید امنیت جان خود را می دهد برای اینکه دیگران در امنیت زندگی کنند.) "مقام معظم رهبری"
دشمن با جنگ ترکیبی از بدو انقلاب تاکنون درصدد فشار حداکثری به مردم و نیز حاکمیت بوده و با اغراض براندازی اقدامات خصمانه خود را با شدت دنبال کرده است.
در این جنگ ترکیبی از ابزار تهاجم و ناتو فرهنگی، تحریم شدید اقتصادی، جنگ نظامی به قصد تصرف سرزمین، ترور و خرابکاری، جنگ اقتصادی و دیپلماسی سیاسی استفاده کرده است و در این مقابله همواره پلیس به عنوان لبه جلویی میدان نبرد با امپریالیسم بوده و گواه این مطلب، تقدیم شهدایی در همه عرصه های این جنگ نابرابر است.

شهید والامقام  «علی بیژنی زیبا» که پس از تیر اندازی اشرارکور دل، شهد شیرین شهادت را نوش جان کرد، نمونه بارزی از مجاهدت های پلیس است.

اینجانب شهادت همرزم دلیر و شجاع، ستواندوم «علی بیژنی زیبا» را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهید گرانقدر و کارکنان انتظامی و مردم شهیدپرور و انقلابی استان مرکزی تبریک و تسلیت عرض می نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

بر اثر تیراندازی کور و بزدلانه اشرار مسلح در سیب و سوران یک مامور پلیس به شهادت رسید

 صبح روز گذشته 2 شهریور مامورین گشت کلانتری شهرستان سیب و سوران واقع در استان سیستان و بلوچستان که در راستای برقراری امنیت نسبت به گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در حال فعالیت بودند، توسط اشرار مسلح مورد سوقصد قرار می گیرند.

 بر اثر اصابت گلوله دو تن از مامورین مجروح که پس از انتقال به بیمارستان ستواندوم علی بیژنی زیبا بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می گردد.  


 شهید بیژنی متاهل، دارای دو فرزند دختر  و ساکن شهر خنجین از توابع شهرستان فراهان در استان مرکزی می باشد

ضمنا زمان برگزاری مراسم شبی با شهید و تشییع پیکر این شهید والامقام متعاقبا اعلام می شود

جیش‌الظلم مسئول حمله به گشت کلانتری سیب و سوران

گروهک تروریستی جیش‌الظلم با انتشار بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود مسئولیت حمله به گشت کلانتری سیب و سوران و به شهادت رساندن شهید علی بیژنی را برعهده گرفت.

  مراسم شبی با پیکر پاک و مطهر شهید علی بیژنی زیبا با حضور فرمانده و کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان در محل حسینیه امام رضا (ع) ستاد فرماندهی برگزار شد.
 گفتنی است شهید  «بیژنی زیبا» از کارکنان انتظامی شهرستان سیب و سوران صبح دوم شهریور ماه در پی حمله تروریستی به گشت کلانتری به خیل عظیم شهداء پیوست.

کد خبر 1621568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha