راه یابی ۷۴۹ نفر به مرحله نهایی مسابقات قرآن اجا

سرهنگ میدانی از برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده ها و خواهران شاغل ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجموعه فرهنگی آدینه خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات قرآن بالغ بر۷۴۹نفر از منتخبین توانستند به مرحله نهایی اجا راه پیدا کنند.

سرهنگ مهدی میدانی رییس اداره قرآن عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در ارتش گفت:  بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده ها و خواهران شاغل ارتش جمهوری اسلامی ایران ازمورخه۴شهریور الی۶شهریور به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درسالن آدینه در حال برگزاری است.


رییس اداره قران عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: به حول و قوه الهی امسال نیز توانستیم با حضور حداکثری و شایسته خانواده های محترم ارتش و خواهران شاغل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده ها و خواهران شاغل ارتش را از سطح یگانها و منازل مسکونی ارتش آغاز و بایک برنامه ریزی مدون در مرحله نهایی نیروهای چهارگانه ارتش وستاد اجا برگزار کنیم.


وی اظهار داشت:  در این دوره از مسابقات قرآن بالغ بر۷۴۹نفر از منتخبین توانستند به مرحله نهایی اجا راه پیدا کنند.

رییس اداره قران عترت و نماز ارتش در ادامه، ضمن اشاره به شرکت کنندگان در مقاطع مختلف این دوره از مسابقات افزود: بالطف وکرامت قران کریم، دراین دوره از مسابقات ، تعداد ۱۱۴نفر از خواهران شاغل ،۱۸۰نفر از همسران کارکنان، ۲۳۱نفر از فرزندان پسر، و ۲۲۴ فرزندان دخترکه در مجموع تعداد۷۴۶نفر مفتخر شدند که به این دوره از مسابقات راه یابند.

سرهنگ میدانی، با اشاره به شرایط برگزاری این دوره از مسابقات تصریح کرد: برابر برنامه ریزی های بعمل آمده، هفت گروه داوری  در روز اول این دوره از مسابقات درجهت داوری در مقاطع همسران، فرزندان پسر، فرزندان دختر و خواهران شاغل حضور دارند که طی یک طرح منسجم در پایان روزهای شنبه و یکشنبه می بایست به امر داوری متسابقین در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق ،ترتیل، اذان، مفاهیم بپردازند.

وی گفت: تشکیل کارگروه داوری ، متسابقین و عوامل اجرایی، در فضای مجازی، ارائه نتایج تیمی به صورت لحظه به لحظه، در طول مسابقات ، و....از مهمترین ویژگی های این دوره از مسابقات می‌باشد.


رییس اداره قران عترت و نمازارتش در پایان سخنان خود، از افزایش رشد کمی و کیفی این دوره از  مسابقات نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: رشد فزاینده ای در حوزه آموزشی در تمام رشته های قرآنی برگزار شده داشتیم که براین اساس، و طی یک برنامه یکساله آموزشی در تمام یگانهای ارتش، توانستیم اکنون شاهد اعتلا فنی متسابقین در تمام رشته های برگزار شده باشیم و قطعا این روند را هم تا کسب رتبه های برتر در مسابقات قرآن کریم خانواده ها و خواهران شاغل نیروهای مسلح ادامه خواهیم داد.

کد خبر 1622185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha