شهدا راه و مسیر عاقبت‌بخیری را به ما نشان دادند

زنگانه با بیان اینکه شهدا زنده هستند و بهترین تجارت که همان شهادت است را برگزیدند، گفت: شهدا راه و مسیر عاقبت‌بخیر شدن را به ما نشان دادند و نباید این مسیر را گم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی‌محمد زنگانه امروز (چهارشنبه ۸ شهریور) در مراسم گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد: نکته مهم این است که نباید یادمان برود که شهدا زنده هستند. به تعبیر امام خمینی (ره) شهدا به وجه‌الله نظر می‌کنند.

استاندار گلستان گفت: باید تفکر کرد که انسان به چه مقامی می‌تواند برسد که به وجه بی نهایت خداوند نظر کند. این مقام سبب رشد و عروج به سمت خداوند می‌شود.

وی افزود: شهیدان ویژگی‌های بسیاری داشتند و تفسیر آیات قرآن هستند. ما در اوج گرفتاری‌ها و مشکلات وقتی از شهدا استمداد می‌کنیم، گره‌هایی که در کارمان افتاده است باز می‌شود.

زنگانه گفت: راه نجات از عذاب الیم و دردناک همین تجارت زندگی با شهادت است و شهدا پیشگام این تجارت بودند و راه را به ما نشان دادند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای کارمند استان گلستان با حضور دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، استاندار گلستان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی تقدیر شد.

کد خبر 1622412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha