ساده‌ زیستی نمونه بارز یک دولت ولایتمدار است

حجت السلام سعیدی گذراندن ۶ مرحله (انقلاب، نظام، دولت، جامعه، کشور و امت اسلامی) را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ضروری دانست و گفت: ساده‌ زیستی نمونه بارز یک دولت ولایتمدار است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام‌ علی سعیدی_ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم سالگرد شهیدان رجایی و باهنر که امروز(چهارشنبه، ۸ شهریور) در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد با بیان اینکه گیلانی ها همیشه در بزنگاه‌های مختلف و حساس، اقتدار و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند گفت: مردم گیلان یکی از ولایتمدارترین مردمان کشور هستند.  

وی با تاکید بر اینکه متولیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اینکه مدیر تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند می بایست راست‌گویی و صداقت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم باید در انتخاب نماینده ای راست‌گو و صادق دقت نظر داشته باشند.  

حجت الاسلام سعیدی در ادامه با بیان اینکه، مقام معظم رهبری به مسئله دولت و تمدن اسلامی در دولت نهم و دهم اشاره و به شبهات ایجاد شده پاسخ دادند، اظهار کرد: حضرت آقا فرمودند «برای رسیدن به تمدن اسلامی باید مراحل مختلف را طی کرده و از برهه‌های حساس عبور کنیم».

وی، گذراندن ۶ مرحله (انقلاب، نظام، دولت، جامعه، کشور و امت اسلامی) را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ضروری دانست و تصریح کرد: متاسفانه در دولت‌های گذشته توسط برخی از افراد آنطور که باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه نشد زیرا اگر دولت‌های بعد از انقلاب به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری توجه کرده بودند امروز با یک امت اسلامی مواجه بودیم.  

 حجت الاسلام سعیدی شاخصه دولت اسلامی را در عظمت اسلام، مردم مسلمان و جبهه مقاومت دانست و ادامه داد: هرگونه نفاق و تفرقه در تمدن اسلامی جایگاهی ندارد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه قوای سه‌گانه در جمهوری اسلامی با یکدیگر در وحدت و همدلی هستند افزود: جنس دولت سیزدهم با مبانی و اصول انقلاب اسلامی در یک مسیر است.

 حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه، توجه به مبانی اسلام و انقلاب به شدت در دولت شهید رجایی وجود داشت ولی در دولت‌های دیگر کم و بیش رعایت شد، گفت: به همین دلیل تا کنون تمدن اسلامی تحقق پیدا نکرده است.

حجت الاسلام سعیدی، مردمی بودن، ولایی بودن، ساده زیستی، تحقق شریعت، تلاش برای تشکیل تمدن اسلامی، مدیریت جهادی و اطاعت از ولایت‌فقیه را از جمله شباهت‌های دولت سیزدهم با دولت شهید رجایی برشمرد و ادامه داد: برای رسیدن به موفقیت سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری توسط دولت سیزدهم به درستی و دقت دنبال شود.

وی، ساده زیستی را مبانی اصلی انقلاب اسلامی نام برد که متاسفانه در دولت قبل کمتر به آن توجه شد و افزود: ساده‌ زیستی نمونه بارز یک دولت ولایتمدار است و دولت ها نباید سلیقه‌ای عمل کنند.  

حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه مسؤلین در انقلاب اسلامی باید برای مردم الگو باشند و با تواضع خدمت‌رسانی کنند، خاطر نشان کرد: توجه نکردن به توصیه های جامع و کاربردی رهبری از مشکلات و مصیبت‌های کشور است که نتیجه آن را در عدم حل مشکلات اقتصادی و افزایش فساد می بینیم.

ساده‌ زیستی نمونه بارز یک دولت ولایتمدار است

ساده‌ زیستی نمونه بارز یک دولت ولایتمدار است

ساده‌ زیستی نمونه بارز یک دولت ولایتمدار است

کد خبر 1622464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha