زنده نگه داشتن یاد شهدا، گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدا و افتخاری بزرگ برای مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، به مناسبت هفته دولت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و جمعی از مسئولان با خانواده معظم شهیدان عباس یوسفی کاشی و علی تاجر نیاسری دیدار و گفت و گو کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با شهدا و افتخاری بزرگ برای مسئولان است.

دکتر کورش ساکی افزود: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به واسطه حضوری موثر و شجاعانه در عرصه های سخت و دشوار دوران دفاع مقدس و خدمات گرانقدرشان در سالهای انقلاب به عنوان سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی محسوب می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: صبر و استقامت شهدا و خانواده معزز شهدا ستودنی است و باید در شرایط تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی از آنان الگو بگیریم.

مصطفی گلیاسیان مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را فرصتی جهت یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس و رشادت ها و ایثار بزرگ مردانی که هستی و جان شیرین خودشان را در راه اسلام ، حقیقت و وطنشان فدا کردند، دانست. 

در این دیدار همسران معظم شهیدان عباس یوسفی کاشی و علی تاجر نیاسری، به بیان ویژگی ها و خاطرات شهدا پرداختند.

 در پایان رئیس دانشگاه با اهدا لوح تقدیر و هدیه از خانواده شهیدان تجلیل کردند.

کد خبر 1622484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha