نهضت حسینی به واسطه اربعین جهانی شده است

به گفته حجت الاسلام بیات، در پیاده روی اربعین حسینی، دلدادگی، ایثار، احسان و نگاه عاشقانه مردم به یکدیگر موج می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیات، امام جمعه موقت زنجان در خطبه‌های نماز جمعه زنجان به اهمیت پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: اربعین حسینی تمام عاشقان اهل بیت را یک جا جمع کرده است. 
وی با بیان اینکه کشتی نجات اباعبدالله الحسین دست بشر آخرالزمانی را گرفته است، افزود: این رویداد بزرگ بیانگر آن است که نهضت حسینی در جهان فراگیر شده است.
به گفته حجت الاسلام بیات، در پیاده روی اربعین حسینی، دلدادگی، ایثار، احسان و نگاه عاشقانه مردم به یکدیگر موج می زند. 
خطیب موقت زنجان با تقدیر از خدمات موکب‌داران و پشتیبانان زوار اظهار کرد: باید از همه تدابیری که از سال گذشته برای تکمیل و افزایش زیرساخت‌های لازم برای این پیاده روی و بازگشایی پایانه های مرزی و دیگر اقدامات صورت گرفته قدردانی کرد. 
وی با بیان اینکه هزاران نفر در این مراسم با شکوه و عزت آفرین حضور دارند، ادامه داد: لازم است موکب‌های بیشتر با کیفیت بهتر خدمات به زائرین حسینی ارائه کنند.
حجت الاسلام بیات ضمن توصیه به زائران در حفظ آرامش و وقار گفت: مسافران اربعین به معنویات و زیبایی‌های اخلاقی اهتمام بیشتری داشته باشند.
امام جمعه موقت زنجان ضمن اشاره به  دهم شهریور روز بانکداری اسلامی و سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا در سال ۶۳ گفت: بانکدار، امین نظام و جامعه است و بر این اساس آنها نیز باید در برخورد شایسته با مردم تلاش کنند و موجب رضایت مراجعه کنندگان باشند.
کد خبر 1622632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha