اربعین فرصت فهم قدر امام در ابعاد جهانی است

جاذبه مغناطیسی اربعین شهادت سید و سالار شهیدان دشت کربلا به سرانجامی رسید که شاهدان دور و نزدیک فرصت فهم قدر امام را در ابعاد جهانی یافتند.

خبرگزاری شبستان البرز؛ مجتبی دانایی: نمی دانم چگونه می توان تمامی تمنیات دل را به تصویر کشید به ویژه دلی که با آهنگ کربلای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آمیخته و معطر شده باشد.

دلدادگی به حضرت دوست به آن جانشین و فرزند بهترین ها بر روی زمین فصلی از عشق و بلوغ ایمانی است، فصلی از درک مقام امام در بعد جهانی. آن زمان که از هر نژاد و قوم و قبیله ای یکجا در اربعین فریاد یا حسین(ع) سر داده می شود.

نوای هل من ناصر ینصرانی همچنان باقی و پابرجاست و تا دولت ظهور این آهنگ و این طلب معطر برای شکل گیری حکومتی با وجود امام جاری و ساری است.

محبت به امام، درک مقام امام و قدر منزلت امام همان چیزی است که دنیای دهکوره امروز محتاج و نیازمند بدان است اینکه همه، همه آدمیان با باور به قدر و ساحت امام در یک منزل قرار گیرند و منتظرانه حقیقت معنی ظهور را درک کنند.

اربعین ۱۴۰۲ پرشکوه تر از سال‌های گذشته برپا شد، مردان، زنان، کودکان و پیر و جوان به صحنه آمدند برای ارادت خالصانه برای باوری که با خون سید و سالار شهیدان کربلا در دل داشتند.

و این عهدی شد برای دولت عشق، آن زمان تمام مردم جهان تحت سیطره یک باور و یک پرچم نوای دلدادگی به آزادی خواهی و اسلام ناب محمدی سر خواهند داد و تا آن روز اربعین یادآور مقام قدر امام در ابعاد جهانی است. 

کد خبر 1623378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha