تکریم خانواده شهدا از وظایف و تکالیف مدیران فرهنگی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: تکریم خانواده شهدا از وظایف و تکالیف مدیران فرهنگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سعید ضابطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان با خانواده هنرمند شهید سید محمدرضا کامل (هنرمند رشته نقاشی و هنرهای تجسمی) دیدار و از این خانواده تکریم کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این دیدار در راستای طرح ملی تکریم و با هدف ارج داشت ۱۳ شهید هنرمند شهرستان کاشان و خانواده های این شهدای والامقام انجام شد.

سعید ضابطی افزود: تکریم خانواده شهدا جزء وظایف و تکالیف مدیران فرهنگی است و حضور در جمع خانواده شهدا برای الگوگیری از سیره اخلاقی و رفتاری شهدا و روحیه استقامت و ایثار پدران و مادران شهدا امری واجب و ضروری است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان با بیان این که شهدا رفتند و وظیفه و خدمت خود را به نظام و کشور انجام دادند، تصریح کرد: ما مسئولان وظیفه سنگین تری نسبت به دیگران داریم و آن هم خدمات صادقانه و بی منت به مردم و کشور است؛ چرا که هر صندلی مدیریتی در کشور با تقدیم خون ۷۳ شهید به دست آمده است.

شهید سید محمدرضا کامل از شهدای هنرمند در سال ۱۳۴۱ در کاشان به دنیا آمد و در سال ۱۳۶۲ در جبهه های غرب کشور و در منطقه مریوان به شهادت رسید.

کد خبر 1623440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha