جلوگیری از غرق شدگی ۳۷ نفر در نوار ساحلی رشت/ضرورت ورود خیرین در بحث خرید تجهیزات

مومنی با اعلام جلوگیری از غرق شدگی ۳۷ نفر در نوار ساحلی رشت توسط ناجیان غریق گفت: علاقه مندیم خیرین در حوزه نوار ساحلی ورود کرده و ما را در خرید تجهیزات هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت یاری کنند.

امیر مومنی _ رییس هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت با اشاره به جلوگیری از غرق شدگی ۳۷ نفر از شناگران و مسافرین در نوار ساحلی ۲۲ کیلومتر سواحل رشت گفت: امسال با توجه به تجهیزات جت اسکی، قایق موتوری، گشت موتوری و پیاده و نیز پشتیبانی هلال احمر توانستیم خدمات کاملتری را جهت رصد و مراقبت در سطح دریا و کمک به نجات جان هموطنانمان داشته باشیم.  

مومنی همکاری مردم را نسبت به سال گذشته بیشتر و بهتر توصیف کرد و ادامه داد: البته این همکاری در مواقعی که هوا طوفانی و بارانی است کمتر رعایت می شود که با توجه به نامساعد بودن شرایط، ناجیان غریق نیازمند همکاری بیشتری از سوی مردم هستند.  

وی اضافه کرد: عدم حضور در نقاط خطر آفرین، توجه به سوت زدن ها و هشدارهای ناجیان برای حفظ سلامت و بحرانی نشدن وضعیت شناگران ضروریست و توجه بیشتری را می طلبد.  

مومنی با اشاره به اینکه در نوار ساحلی ۲۲ کیلومتر ۲ طرح سالم سازی امین آباد و مروارید خزر برای استفاده هموطنان وجود دارد که عزیزان می توانند با خیالی آسوده از آنجا استفاده کنند، گفت: در ۶۰ ایستگاه نوار ساحلی رشت زبده ترین ناجیان که دوره های آموزشی با متد روز دنیا را فراگرفته اند، حضور دارند.  

وی در ادامه ضمن قدردانی از همکاری مسئولین جهت هر چه بهتر اجرا شدن طرح های تابستانه سواحل با اشاره به اینکه برای اولین بار در طول سال های گذشته، در همین تابستان حقوق ناجیان پرداخت شد، اظهار کرد: امسال با همکاری استانداری، فرمانداری رشت و پیگیری های مستقیم هیات نجات غریق و غواصی استان نیز توانستیم برای ناجیان لباس، عینک، سوت، کلاه، آمبوبگ، مویه و سایر تجهیزات اولیه را تهیه کنیم.  

وی همچنین خاطر نشان کرد: علاقه مندیم خیرین در حوزه نوار ساحلی ورود کرده و ما را در خرید تجهیزات هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت کمک کنند، چرا که کلیه خدمات ما برای همین مردم و نجات به موقع آنان است و داشتن امکانات بیشتر و بهتر، خدمات دهی به هموطنان را کاملتر و سریع تر به پیش خواهد برد.

کد خبر 1623562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha