حضور بیش از 100 نوجوان در کارگاه آموزشی مشارکت اجتماعی

مدیر اداره بهزیستی شیروان گفت: بیش از 100 نوجوان دختر در کارگاه آموزشی مشارکت اجتماعی شرکت کردند.

علی اکبر آرام، مدیر اداره بهزیستی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در راستای آشنایی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی کارگاه مسائل و مشکلات نوجوان برگزار شد که قرار است طی 12 جلسه ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: این جلسات با حضور بیش از 100 نفر از نوجوانان محله شهرک منتظری با همکاری بهزیستی و پایگاه بسیج آمنه حوزه حضرت زینب(س) و مسجد حضرت علی اصغر(ع) برگزار می شود.

آرام با قدردانی از تعامل و مشارکت مطلوب نهادهای متولی در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش های لازم در این خصوص عنوان کرد: مشارکت اجتماعی و کاربردی کردن هشدارهای انتظامی و آموزش‌های همگانی ضامن پایداری و ثبات امنیت و پیشگیری از هرگونه آسیب های اجتماعی و به دنبال آن جرم در جامعه است.

مدیر اداره بهزیستی شیروان اضافه کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان در مقطعی قرار دارند که دشمن هر روز به دنبال ایجاد توطئه و ترفندهای مختلف برای دور کردن آنان از عقاید دینی اسلامی، پشت کردن به نظام اسلامی، ترویج فرهنگ غرب و گمراه کردن آنان است لازم است چنین کارگاه هایی برای نسل جدید برگزار شود تا از آگهی های لازم برخوردار شوند.

آرام بیان کرد: تاکنون کلاس هایی در این خصوص با همکاری نیروی انتظامی، بهزیستی و آموزش و پرورش برای اولیاء دانش آموزان به مدت دو ماه متوالی برگزار شده است و سعی بر این است با بازگشایی مدارس این کلاس ها در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 1723943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha