تقدیر از فیلم‌ساز پیشکسوت چهارمحال و بختیاری در روز ملی سینما 

هم‌زمان با روز ملی سینما از جهانبخش زمانی شورابی، فیلم‌ساز پیشکسوت چهارمحال و بختیاری تقدیر و لوح سپاس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور به وی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، پیام احمدی به مناسبت روز ملی سینما به همراه تعدادی از معاونان و مدیران این مجموعه با جهانبخش زمانی شواربی دیدار کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این دیدار با تقدیر از تلاش‌های این هنرمند پیشکسوت گفت: دغدغه بسیاری از فعالان عرصه فیلم و فیلم‌سازی، ایجاد سینما در شهرهای مختلف استان است که در این رابطه با توجه به سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌شود شهرهای بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت در اولویت راه‌اندازی سینما و یا فراهم کردن تجهیزات نمایش فیلم قرار گیرد.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون سالن متعلق به این اداره کل در شهرستان فارسان در حال بهسازی و تبدیل به سینماست، افزود: پیگیری‌ها برای احیای ۲ سینمای شهر بروجن نیز ادامه دارد.
احمدی به پیگیری برای تهیه تجهیزات نمایش فیلم در شهرستان لردگان نیز اشاره و تصریح کرد: با و جود محدود بودن سالن‌های سینمایی در چهارمحال و بختیاری اما سینما سیار به‌طور کامل آمادگی دارد در مناطق مختلف شهری و روستایی، پخش فیلم را برای علاقه‌مندان انجام دهد.
وی همچنین تشکیل شورای سینمای چهارمحال و بختیاری را از دیگر برنامه‌های این اداره کل برای هماهنگی بیشتر در حوزه فیلم‌سازی و نمایش فیلم در استان بیان کرد و اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ های اجرایی و نهادهای استانی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با عرصه سینما و فیلم مرتبط هستند در این شورا حضور خواهند داشت.
کد خبر 1724195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha